AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #21 Skrevet 11. august 2016 38 minutter siden, aicelain skrev: Jeg tok jasminelle i mange år, ingen problemer. Men så endra legen til loete fordi forsknignsrapportter viste at yasminelle ga mye blodpropp. Hver gang jeg vil utsette mensen litt og hopper over sukkerpillene, får jeg masse mellomblødninger på brettet. Kan der være p pille typen, altså loette, sin skyld? Tenkte siden du også har opplevd det Jeg fikk småblødninger uten å hoppe over!! Ja kjenner mange dette skjer med! Loette har funket bra for meg ellers, men småblødninge er det dumme Anonymkode: ee302...312
maddiie Skrevet 11. august 2016 #22 Skrevet 11. august 2016 Jeg byttet fra yasmin til loette til yasmin igjen pga blødninger på loette. Det kan hende at du får småblødninger på yasmin også men de er lite sannsynlig viss du tar samme kl slett. Jeg merker at jeg kan få det viss jeg er litt sen med en pille. Har veldig god erfaring med yasmin og har gått på de i 4 år. (2 mnd med loette i mellom) Gikk ikke opp i vekt, har ikke kviser. Eneste er at jeg kan bli hormonell og sulten når jeg har mensen
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #23 Skrevet 11. august 2016 40 minutter siden, aicelain skrev: Jeg tok jasminelle i mange år, ingen problemer. Men så endra legen til loete fordi forsknignsrapportter viste at yasminelle ga mye blodpropp. Hver gang jeg vil utsette mensen litt og hopper over sukkerpillene, får jeg masse mellomblødninger på brettet. Kan der være p pille typen, altså loette, sin skyld? Tenkte siden du også har opplevd det Ja. Det er sannsynlig at det er loette sin skyld. Anonymkode: bbbeb...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå