AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Var litt usikker på hvor jeg skulle legge den. Vel, jeg dater en gutt. Vi har vel datet i 1 mnd nå og alt er veldig bra! Liker han veldig godt. Jeg har bare hatt sex med en gutt før, og jeg og han her har rotet endel, han har fingra meg osv. Greia er at det bare ikke føles så bra sånn seksuelt. Kan ikke sette fingern på det, men jeg føler jeg er supergira på han helt til vi havner i senga, så får jeg skikkelig avsmak. så jeg savner han ikke eller tenker noe særlig på han etterpå, før vi møtes igjen, jeg ser han og vi snakker og jeg blir dødsgira! Før vi havner i senga og jeg bare blir skikkelig lei. Han gjør ingenting galt, føler meg veldig trygg på han, og vi snakker masse sammen underveis. Skal nevnes at bruddet mitt med eksen var veldig hardt og tungt, og siden han er min eneste, at jeg kanskje sammenligner og alt han her gjør blir feil i forhold? Vil dette bli bedre? Anonymkode: 0f904...ad0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Hvis du ikke vil ha sex går du ikke til sengs med ham. Enkelt og greit. Anonymkode: ffb35...e6b 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke vil ha sex går du ikke til sengs med ham. Enkelt og greit. Anonymkode: ffb35...e6b Det er jo det som er problemet! Jeg vil ha sex med han helt til klærne er av. Anonymkode: 0f904...ad0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo det som er problemet! Jeg vil ha sex med han helt til klærne er av. Da er du ikke helt klar. Vent. Anonymkode: ffb35...e6b 5
annebanane Skrevet 10. august 2016 #6 Skrevet 10. august 2016 (endret) Forteller du ham hva du liker? Prøver dere litt forskjellig? Hadde det slik med en fyr jeg datet, der det seksuelle bare ble for lite og tamt. Prøvde ta det opp, veilede litt mer og forbedre det over tid, men det ble ikke bedre. Likte han svært godt utenom, men det var faktisk verdt å kutte han pga dette. Endret 10. august 2016 av Moonwalker
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7 Skrevet 10. august 2016 11 minutter siden, Moonwalker skrev: Forteller du ham hva du liker? Prøver dere litt forskjellig? Hadde det slik med en fyr jeg datet, der det seksuelle bare ble for lite og tamt. Prøvde ta det opp, veilede litt mer og forbedre det over tid, men det ble ikke bedre. Likte han svært godt utenom, men det var faktisk verdt å kutte han pga dette. Altså vi har jo ikke kommet så langt enda. Vi har ikke hatt sex. Men han spør mye hva jeg liker osv, men syns det nesten blir slitsomt. At han ikke leser signalene på kroppen min men bare spør masse istede. Jeg var veldig heldig med eksen min, fordi vi var 100 % "match" fra starten av, og jeg kunne aldri få nok av han! Føler sånne småting ødelegger hele opplevelsen ved at han er så direkte, så intense blikk, og ja jeg vet bare ikke, jeg bare mister helt greia før vi rekker å begynne. Samtidig som jeg liker han og egentlig vil gå hele veien. Anonymkode: 0f904...ad0
Gjest PetterPanne Skrevet 10. august 2016 #8 Skrevet 10. august 2016 Du tenner ikke på han Verre er det ikke
annebanane Skrevet 10. august 2016 #9 Skrevet 10. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså vi har jo ikke kommet så langt enda. Vi har ikke hatt sex. Men han spør mye hva jeg liker osv, men syns det nesten blir slitsomt. At han ikke leser signalene på kroppen min men bare spør masse istede. Jeg var veldig heldig med eksen min, fordi vi var 100 % "match" fra starten av, og jeg kunne aldri få nok av han! Føler sånne småting ødelegger hele opplevelsen ved at han er så direkte, så intense blikk, og ja jeg vet bare ikke, jeg bare mister helt greia før vi rekker å begynne. Samtidig som jeg liker han og egentlig vil gå hele veien. Anonymkode: 0f904...ad0 Du må huske at han spør fordi han vil at du skal ha det godt. Det er ikke alltid så lett å lese signalene til alle. Men om du føler det er for mye får du si ifra på en fin måte, og kanskje det blir bedre?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #10 Skrevet 10. august 2016 26 minutter siden, PetterPanne skrev: Du tenner ikke på han Verre er det ikke Kanskje sant, men faen da tenner jo ikke på noen andre enn eksen. Alltid trodd det var det at jeg ikke har klart å tenne på de andre guttene jeg har rotet med fordi jeg ikke har stolt på de. Men her er alt perfekt, helt til vi kommer til senga Anonymkode: 0f904...ad0
Gjest PetterPanne Skrevet 10. august 2016 #11 Skrevet 10. august 2016 Du er ødelagt. Still deg i rekken med alle andre. Det skjer. Lær deg å leve med det. Evnt fantaser om eksen din når du har sex med han du er med nå
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #12 Skrevet 10. august 2016 Er det rart man tenker at kvinner er gærne... Anonymkode: ab38b...3d0
Gjest Mibella Skrevet 10. august 2016 #13 Skrevet 10. august 2016 Kroppen vil men hodet er ikke helt med? tror det er mer vanlig blant unge jenter. Kanskje du trenger en del trygghet fra kjæresten din før dere har sex og at du trenger å ta initiativet til sex selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå