duja Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Noe sier meg at jeg jogger feil 😉 Jeg har nettopp starta, så det kan være det? Kanskje det er vanlig?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Du anspenner deg og trekker opp skuldrene regner jeg med. Må slappe av i overkroppen og svinge armene naturlig, men rett frem og inntil kroppen. Anonymkode: 8887f...5bc
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 Dette sliter jeg også med. Støtter AB over. Jeg fikk tips fra en som jobber på løpelabbet om å rette opp overkroppen, at det ofte kan være der det sitter. Hvis man ikke greier å slappe av i skuldrene. Men det er sikkert veldig individuelt.... Her er kanskje noen tips? http://www.dagbladet.no/2010/01/27/tema/mosjon/trening/loping/helse/10125324/ Anonymkode: 09671...338
snusmumriken Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 Jeg slet også med dette i begynnelsen da jeg startet å jogge. For meg hjalp det å forsøke å være bevisst på det mens jeg løper, altså jeg tenker på at jeg skal være løs og ledig i øvre del av overkroppen, senke skuldrene, og kose meg med turen. I tillegg tøyer jeg godt etter at jeg har løpt. Etterat jeg har kommet i bedre form går det bedre. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå