Gå til innhold

A4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor A4 er du? De fleste av oss er jo stort sett A4, selv om mange ønsker å tro at de er veldig spesielle. Har du i det hele tatt noen faktorer i livet ditt som er litt uvanlige og ikke helt A4?

Anonymkode: 3c24d...e0f

Skrevet

Jeg er veldig A4, og trives godt med å være det, men jeg har faktorer i livet mitt som er spesielle og uvanlige.

Det er rammene som er A4, innholdet innenfor rammene er ikke som alle andres.

Anonymkode: ad64d...fa0

Gjest Carina Maria
Skrevet

jeg er a4 jeg også og syns det er helt greit. og det er dem rammene som er rammene for normene vi lever etter i norge. 

Skrevet

Selv er jeg så langt unna A4.

Overhodet ingen familiemenneske.

Planlegger skjelden mine gjøremål. Og trives veldig med og være noe utenom det vanlige 

Anonymkode: c6f63...56d

Skrevet

Hva er A4 livet da?

Skrevet

Synes A4 er vanskelig å definere, da det gjerne blir brukt litt nedsettende fra folk som selv ikke har "ting på stell" og prøver å gjøre egne feil og mangler til noe litt tøft og rebelsk. At man ikke har klart å etablere seg, at man har tatoveringer og piercinger, ikke har en god jobb og utdanning eller er en eller annen form for hipster synes jeg nesten ikke holder i dag, fordi alt dette er temmelig normalt og oppskriftsmessig. 

Skrevet

A3 (RS3), A5 (S5, RS5) eller kanskje A8.

Skrevet

Ting jeg gjør er kanskje ikke så A4, men stort sett alle meningene og synspunktene mine er litt utenom det vanlige..

Gjest Spiderman
Skrevet
1 minutt siden, Dodge skrev:

A3 (RS3), A5 (S5, RS5) eller kanskje A8.

:pasha:

Anser meg selv for å være litt A4 selv om jeg ikke katogoriserer meg selv som et A4-menneske

Skrevet (endret)
Den ‎10‎.‎08‎.‎2016 at 7.20, AnonymBruker skrev:

Hvor A4 er du? De fleste av oss er jo stort sett A4, selv om mange ønsker å tro at de er veldig spesielle. Har du i det hele tatt noen faktorer i livet ditt som er litt uvanlige og ikke helt A4?

Anonymkode: 3c24d...e0f

Hvordan definerer du A4 da? For uten at du forteller hvordan du definerer og fremmer ditt synspunkt om det såkalte A4-livet eller A4-mennesker så er det vanskelig å gi et ærlig svar på dette.
"Som ønsker å tro at de er spesielle". Kan det ikke rett og slett hende at noe eller noen er spesielle? Når det er sagt så tror jeg nesten hele verdens befolkning på et eller annet plan ønsker å være spesielle for noe eller for noen, for en situasjon eller for noe annet.

A4 er jo et ark btw.

Endret av fuglekvinnen__
Skrevet
Et øyeblikk siden, fuglekvinnen__ skrev:

Hvordan definerer du A4 da? For uten at du forteller hvordan du definerer og fremmer ditt synspunkt om det såkalte A4-livet eller A4-mennesker så er det vanskelig å gi et ærlig svar på dette.
"Som ønsker å tro at de er spesielle". Kan det ikke rett og slett hende at noe eller noen er spesielle? Når det er sagt så tror jeg nesten hele verdens befolkning på et eller annet plan ønsker å være spesielle for noe eller for noen, for en situasjon eller for noe annet.

A4 er jo et ark btw.

Kjenner du virkelig ikke til utrykket A4? 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Rumle skrev:

Kjenner du virkelig ikke til utrykket A4? 

Jo, men du definerer ikke hva du mener er en "A4-person" eller en "A4-situasjon". Alt er relativt...
Hvis person A mener at en A4-person er en som alltid går i blå klær og er glad i rutiner, i mens person B mener at en A4-person er en som bruker briller og bare ser på sport, så har jo noen forskjellige inntrykk av hva som er A4.

Endret av fuglekvinnen__
Skrevet
1 minutt siden, fuglekvinnen__ skrev:

Jo, men du definerer ikke hva du mener er en "A4-person" eller en "A4-situasjon". Alt er relativt...

Nå var det ikke jeg som startet denne tråden, men ja, alt er relativt. Men, for å kunne kalle seg selv A4 sånn helt generelt vil jeg si at man er lik mange rundt seg/ lik mange i samme aldersgruppe generelt ift. livssituasjon/arbeid/arbeidstid/interesser osv. 

Skrevet

Vel, jeg tilbringer halve året utti skauen, resten av året reiser jeg rundt i verden på sykkel eller går. Jeg har ikke barn, men jeg har noen kjær. Har leilighet og rundt en kvart mill på konto. Jeg vil ikke si at jeg er så langt unna A4 selv om jeg ikke har barn.

Anonymkode: f2de8...b12

Skrevet
Et øyeblikk siden, Rumle skrev:

Nå var det ikke jeg som startet denne tråden, men ja, alt er relativt. Men, for å kunne kalle seg selv A4 sånn helt generelt vil jeg si at man er lik mange rundt seg/ lik mange i samme aldersgruppe generelt ift. livssituasjon/arbeid/arbeidstid/interesser osv. 

Ja, jeg la til litt på forrige innlegg. Ja, i såfall er jeg ganske A4, men det kommer som sagt veldig an på situasjonen.

Skrevet
Et øyeblikk siden, fuglekvinnen__ skrev:

Ja, jeg la til litt på forrige innlegg. Ja, i såfall er jeg ganske A4, men det kommer som sagt veldig an på situasjonen.

Så det nå :)

Skrevet

Jeg er forøvrig veldig lite A4, skulle ønske jeg var mer. 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Rumle skrev:

Så det nå :)

Hvis jeg bodde i Nord-norge ville jeg ikke vært A4, men i Bergen er jeg trolig A4. Det kommer jo an på hvordan hvor man bor i Norge og, det kommer an på livssituasjonen, masse ting egentlig for min del i allefall.

I følge mine fordommer så regner jeg med at personen mener at man står opp klokken 08:00, går hjem fra kontorjobben sin klokken 16.00, gjør det alle andre gjør og sparer penger til en ferietur en gang i året. Da er jeg sånn passe A4 nå for tiden.

Endret av fuglekvinnen__
Gjest Spiderman
Skrevet
2 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev:

A4 handler om forventninger og det som er normalen. Livssituasjon og kultur er relativt.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Plaskebrus skrev:

A4 handler om forventninger og det som er normalen. Livssituasjon og kultur er relativt.

Det er jeg ikke enig i, det som er det mest normalt innen livssituasjon per dags dato vil jo også være det som er A4 vel? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...