AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Etter et lengre avbrekk fra Tinder signet jeg med opp igjen for 2 uker siden. Etter å ha brukt endel tid tidligere på å sveipe i hytt og pine, bestemte jeg meg denne gangen for å være litt mere kresen. Rett og slett for å slippe endeløs chatting og dating på måfå med damer jeg egentlig innerst inne vet at jeg ikke kan bli seriøs med. Første 3-4 dagene rant det inn 4-5 matcher pr. dag. 4-7 dager så lå jeg jevnt på 2-3 nye matcher pr. dag. Etter 1 uke hadde jeg en sveipe-session hvor jeg ble litt ivrig og fikk beskjed om at jeg måtte vente 12 timer før jeg fikk lov til å sveipe igjen. Etter dette var det STOPP og da mener jeg FULL STOPP. Har ikke fått en eneste match på en hel uke. Har prøvd sånne tekniske greier som å logge av og på igjen etc. men det hjelper ikke. På profilen min har jeg kun ett portrettbilde av meg selv, der jeg (og mange av de jeg matchet med første uka) synes at jeg ser ganske bra ut. Noen som har tips/meninger om hva dette kan skyldes? I utgangspunktet kunne man jo tenke at jeg ikke var særlig attraktiv. Men da skulle jeg jo ikke fått så mange matcher første uka heller (?) Skjønner ikke dette jeg. Andre som har opplevd liknende? Mann 39. (Ps. Ikke be meg om å laste opp bildet her for å vurdere attraktiviteten min. Jeg er ikke interessert i å bli gjenkjent Anonymkode: 5958a...41a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Ville vurdert flere bilder. Shady med bare ett bilde. Anonymkode: a2b95...0a6 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Hvor befolket er det området du har svipet deg gjennom i forhold til innstillingene dine? Tinder vil alltid gi deg flest matches i begynnelsen fordi de som "liker" deg er de første treffene som kommer opp på din mobil. På samme måte vil de som du har likt få opp profilen din ganske raskt, noe som forklarer antall matches. Det som sannsynligvis har skjedd nå er at alle som er i nærheten og som matcher ditt/hennes søk på alder har enten takket nei til deg eller så har du takket nei til de. Du må rett og slett vente til det kommer nye mennesker innenfor ditt område/søk, noe som tar lengre tid enn da du startet fordi det da var flere å velge mellom. Anonymkode: 6947b...5f1 8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 Kanskje det ikke er flere som matcher deg på Tinder, TS? Har du vært i kontakt med noen av de du matcher med? Men får du ikke til å sveipe lengre, nå heller? I så fall må du jo snakke med de som administrerer Tinder. Anonymkode: 8f7c4...73d
fuglekvitter__ Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Ja, vil tro det er noe tull med noe tekniske greier, ja. Send kundeservice en rapport eller noe sånt?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor befolket er det området du har svipet deg gjennom i forhold til innstillingene dine? Tinder vil alltid gi deg flest matches i begynnelsen fordi de som "liker" deg er de første treffene som kommer opp på din mobil. På samme måte vil de som du har likt få opp profilen din ganske raskt, noe som forklarer antall matches. Det som sannsynligvis har skjedd nå er at alle som er i nærheten og som matcher ditt/hennes søk på alder har enten takket nei til deg eller så har du takket nei til de. Du må rett og slett vente til det kommer nye mennesker innenfor ditt område/søk, noe som tar lengre tid enn da du startet fordi det da var flere å velge mellom. Anonymkode: 6947b...5f1 Jeg bor i Oslo, så det skulle ikke mangle på kandidater. Er innom appen 2-3 ganger pr. dag. Da er det som regele bare 8-9 nye jenter der, før det står at det ikke er flere i området. Var ikke sånn da jeg hadde appen for 1/2 år siden. Da kunne jeg sveipe ganske mange uansett når på døgnet jeg logget inn. Anonymkode: 5958a...41a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #8 Skrevet 9. august 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville vurdert flere bilder. Shady med bare ett bilde. Anonymkode: a2b95...0a6 Hører mange sier det. Hvorfor det egentlig ? TS Anonymkode: 5958a...41a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #9 Skrevet 9. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det ikke er flere som matcher deg på Tinder, TS? Har du vært i kontakt med noen av de du matcher med? Men får du ikke til å sveipe lengre, nå heller? I så fall må du jo snakke med de som administrerer Tinder. Anonymkode: 8f7c4...73d Men hvorfor har jeg da 30 matcher første uka. Og så plutselig ingen? Har vært i kontakt i forskjellig grad med de fleste. Noen har jeg slettet etterhvert og noen har slettet meg. Sitter vel igjen med 6-7 jenter jeg chatter aktivt med. 2 av dem datet jeg i helgen. Jeg får sveipet kanskje 8-10 jenter, så er det stopp, så må jeg vente 4-5 timer før det kommer opp 8-10 nye osv. Jeg bor midt i Oslo, har satt radius på 25 km og alder 27-45 år. Burde være nok å ta av der, eller...? TS Anonymkode: 5958a...41a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #10 Skrevet 9. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor i Oslo, så det skulle ikke mangle på kandidater. Er innom appen 2-3 ganger pr. dag. Da er det som regele bare 8-9 nye jenter der, før det står at det ikke er flere i området. Var ikke sånn da jeg hadde appen for 1/2 år siden. Da kunne jeg sveipe ganske mange uansett når på døgnet jeg logget inn. Anonymkode: 5958a...41a Jeg har svipet mye i Oslo, både på egen profil og venninners og man når alltid et punkt hvor ting stopper opp, særlig hvis man sviper mye på kort tid. Det er heller ikke så mange brukere som det var tidligere. Hører at mange har merket at mange av de som skaffet seg tinder "på tull" har falt vekk. Anonymkode: 6947b...5f1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #11 Skrevet 9. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hører mange sier det. Hvorfor det egentlig ? TS Anonymkode: 5958a...41a Fordi det øker sjansen for at man egentlig ser helt annerledes ut. Har aldri møtt noen fra Tinder selv, men har sporet opp en del via sosiale medier og instagram og mange som kun har ett bilde ser mye kjekkere ut på det ene bildet enn på resten. I tillegg så øker det sjansen for at det er en spam/tulleprofil. Mye mer legit å vise flere bilder av samme person enn kun ett random bilde. Anonymkode: 6947b...5f1 8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #12 Skrevet 10. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor har jeg da 30 matcher første uka. Og så plutselig ingen? Har vært i kontakt i forskjellig grad med de fleste. Noen har jeg slettet etterhvert og noen har slettet meg. Sitter vel igjen med 6-7 jenter jeg chatter aktivt med. 2 av dem datet jeg i helgen. Jeg får sveipet kanskje 8-10 jenter, så er det stopp, så må jeg vente 4-5 timer før det kommer opp 8-10 nye osv. Jeg bor midt i Oslo, har satt radius på 25 km og alder 27-45 år. Burde være nok å ta av der, eller...? TS Anonymkode: 5958a...41a Hva er din alder? Får damene tilgang til å se hvilken alder du søker etter? Anonymkode: 8f7c4...73d
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #13 Skrevet 10. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er din alder? Får damene tilgang til å se hvilken alder du søker etter? Anonymkode: 8f7c4...73d 39. Nei. De ser jo ikke hva jeg søker på. Men vil tro at en mann på 39 vil være riktig alder for alt fra 30-45 (de ned mot 27 søker jeg bare på av ren optimisme ) TS Anonymkode: 5958a...41a 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #14 Skrevet 10. august 2016 Er kvinne, bor i stor by og har ikke sveipet mye i det siste. Allikevel er det ikke mer enn max 10 tryner, før det er full stopp og tinder er tomt. Venter noen dager-en uke og samme skjer igjen. Jeg har stort aldersspenn og max avstand. Kanskje Tinder er oppbrukt? Anonymkode: 6c36d...abf
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #15 Skrevet 10. august 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det øker sjansen for at man egentlig ser helt annerledes ut. Har aldri møtt noen fra Tinder selv, men har sporet opp en del via sosiale medier og instagram og mange som kun har ett bilde ser mye kjekkere ut på det ene bildet enn på resten. I tillegg så øker det sjansen for at det er en spam/tulleprofil. Mye mer legit å vise flere bilder av samme person enn kun ett random bilde. Anonymkode: 6947b...5f1 Helt enig. Det er slik jeg reagerer også. Det er så vidt jeg sveiper til høyre hvis det bare er ett bra bilde, for det er usikkert hvordan han egentlig ser ut. Det virker uengasjert fra han også. De fleste andre har jo 3-6 bilder, og da forventer man noe av det samme fra de man kommuniserer med. Anonymkode: c666c...2c7 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #16 Skrevet 10. august 2016 Har hatt perioder med 0 matches over lengre tid jeg også (over middels attraktiv kvinne i slutten av 20-årene), sendte inn rapport på teknisk feil, var sikker på at det ikke stemte. Men det gjorde nok det. Vet ikke helt hvorfor. Var sånn for 1-2 mnd siden, nå får jeg masse matcher igjen. Lot være å bruke tinder noen uker da det uansett ikke var noen matcher å hente, så mulig algoritmen har blitt lurt til å tro jeg er ny igjen. Sveiper også i Oslo området og skulle mene det burde være mer enn nok å velge i her. Og ja, skaff deg fler bilder! Sveiper konsekvent venstre på folk med bare 1 bilde. Virker shady og får for meg at fyren kun hadde 1 bilde som var brukbart- at han egentlig ikke er særlig kjekk. Da er det faktisk bedre å ha med fler bilder som ikke er dine beste moments. Anonymkode: 2eb2c...486
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #17 Skrevet 10. august 2016 Ett bilde indikerer for meg at man har vært heldig og valgt det bildet men at det ikke representerer ens egentlige utseendet. Når man kan laste opp 5 bilder eller noe burde man utnytte det, ikke alle trenger være close opp. Kan gjerne være noe som viser litt om deg som person, en hobby, aktivitet etc. Og bildene av deg bør være varierte for å gi et bedre helhetsinntrykk. Tror nok mange unngår å matche pga kun ett bilde. Selv er jeg 30 men har satt øvre grense på 36. Anonymkode: 2fdd0...6fa
jabx Skrevet 18. august 2016 #18 Skrevet 18. august 2016 (endret) Den 10.8.2016 at 20.26, AnonymBruker skrev: Er kvinne, bor i stor by og har ikke sveipet mye i det siste. Allikevel er det ikke mer enn max 10 tryner, før det er full stopp og tinder er tomt. Venter noen dager-en uke og samme skjer igjen. Jeg har stort aldersspenn og max avstand. Kanskje Tinder er oppbrukt? Anonymkode: 6c36d...abf Tror det kan være en bug/en feil. Prøv å avslutte Tinder og starte det igjen, eller forandre avstanden med et par km og prøv på nytt. Da kan det være det dukker opp flere. Det har et eller annet navn, "drip feed" eller noe slikt. Enten er det en feil eller så gjør Tinder det bevisst for å "holde på deg". Sveiper dere forresten kun til høyre på alle? Endret 18. august 2016 av jabx
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #19 Skrevet 19. august 2016 Legg til flere bilder av deg selv og se om det skjer noe. Mange er kritiske til profiler med kun 1 bilde. Den 10.8.2016 at 2.04, AnonymBruker skrev: 39. Nei. De ser jo ikke hva jeg søker på. Men vil tro at en mann på 39 vil være riktig alder for alt fra 30-45 (de ned mot 27 søker jeg bare på av ren optimisme ) TS Anonymkode: 5958a...41a Så du søker fra 27-45? Da er det veldig rart det er full stopp. Anonymkode: ccb72...c9a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #20 Skrevet 20. august 2016 Hva med å date på vanlig vis? Finner alle seg date via nett nå? Er jo helt sykt. Hvorfor ikke bare møte noen på ordentlig vis? Ring jenta du liker og be henne ut? Møter alle hverandre på nett nå liksom? Anonymkode: 074d0...597 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå