Gå til innhold

Navneforslag til guttebaby?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er så vanskelig å lete etter navn på nettet. Navneguider og sånt er veldig kompliserte på en måte. Noen forslag til sider jeg kan se på?

Eller er det noen som har forslag til navn her? 

Jeg liker vanlige, spesielle navn, som klinger på en måte.

Liam, Felix, Noah, det er navnene som sirkulerer, men jeg vil få mer inspirasjon før jeg bestemmer meg helt. Egentlig er navn bestemt, men det ble så fort bestemt, så vil se litt mer før vi gjør det offisielt. 

Anonymkode: e42b3...9ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Johannes, Luka, Alfred...

Navn som Noa(h), Liam, Leander er jeg ikke så glad i pga veldig mange heter det. 

Skrevet

Emrik liker jeg veldig godt 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, skruf skrev:

Jeg liker Johannes, Luka, Alfred...

Navn som Noa(h), Liam, Leander er jeg ikke så glad i pga veldig mange heter det. 

Jeg vet, men jeg likte Liam for ca 6 år siden, når jeg først hørte det, da var det svært få som het det. Jeg sa til alle jeg kjente, at om jeg noen gang får en sønn, skal han hete Liam. Jeg vet det et utrolig populært nå, men jeg kjenner ingen som heter det, og jeg vet ikke om noen. For meg er det populært kunn på nettet og i media, så det er greit :)

Ts

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet, men jeg likte Liam for ca 6 år siden, når jeg først hørte det, da var det svært få som het det. Jeg sa til alle jeg kjente, at om jeg noen gang får en sønn, skal han hete Liam. Jeg vet det et utrolig populært nå, men jeg kjenner ingen som heter det, og jeg vet ikke om noen. For meg er det populært kunn på nettet og i media, så det er greit :)

Ts

Tenker bare det må være kjedelig for en gutt å havne i klasse med 3 andre som heter Liam.. på lik linje med at man i mange skoleklasser finner Emma N, Emma B, Emma D og Emma S...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:hjertesmil:Nicholas:hjertesmil:

:hjertesmil:Oliver:hjertesmil:

:hjertesmil:Lars:hjertesmil:

:hjertesmil:Lukas:hjertesmil:

Anonymkode: 1be8f...e7e

AnonymBruker
Skrevet

Brage er absolutt nydelig.

Anonymkode: 72a2c...66b

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, skruf skrev:

Tenker bare det må være kjedelig for en gutt å havne i klasse med 3 andre som heter Liam.. på lik linje med at man i mange skoleklasser finner Emma N, Emma B, Emma D og Emma S...

Det stemmer nok. Men det å hete det samme som en lærer, er nok enda verre. Med navn som Henrik, lars, Olav, Fredrik, Kristoffer osv. 

Skrevet

Torvald heter min sønn :) Veldig fint navn synes jeg, han går på ungdomsskolen der tre andre heter det samme som han, men han er likevel glad i navne sitt :) 

Ellers er jeg også veldig glad i Liam, Sebastian og Elias.

• Liker 1
Skrevet

Floki, Bjørn, Ragnar, sigurd, 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...