Gå til innhold

Velge aktivitetsarmbånd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt en enkel skritteller fra fitbit i ett års tid, men er ute etter noe litt mer avansert.

Er interessert i en som teller skritt og måler puls -- ganske nøyaktig begge deler, helst. Og kanskje med GPS? Jeg vet ikke riktig hva som er dete beste produktet der ute. Jeg driver ikke med hardtrening men synes det er morsomt å følge med på formen når jeg går turer, jogger eller er på fjellet.

Gjerne også noe som syncer med MFP eller, alternativt, der det kan logges mat direkte i appen til armbåndet hvis det ikke syncer med MFP.

Noen som har noe å anbefale og kan fortelle litt om hva dere liker best med armbåndene deres?

Anonymkode: 218c4...10e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apple er best beskyttet mot datalekkasje og snoking, hvis det har noe å si. 

Skrevet

Jeg har Garmin Vivoactive HR. Super klokke som kan synkroniseres mot MFP.

Skrevet

Jeg har en Fitbit Charge HR. Kvaliteten på selve båndet er ikke supergod (tåler ikke vann spesielt godt, f.eks.), men man får jo hva man betaler for og båndet er jo relativt billig i forhold til funksjonene.

Ellers er jeg veldig fornøyd med systemet til fitbit. Den kan synkes opp mot f.eks. Aria-vekten, kaloritelle-apper og ellers kan man bruke GPS-en på mobilen når man er ute og går eller jogger. 

Det som noen kan savne er GPS på selve klokka og noe som kan brukes i vann f.eks. til svømming, men det spørs jo helt hva slags behov man har. Selv svømmer jeg aldri og liker å ha med mobilen på tur pga. musikk og podcast, så det har ikke noe å si for meg. 

Anonymkode: 38f0e...000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...