AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Er det noen her som av og til er på chat.no? Jeg var innpå i går for å sjekke ut. Har ikke vært innom der siden jeg var yngre og synes det var litt spennende. Nå er det jo helt katastrofalt (det var det sikkert den gang også). Folk virker ikke normal. Virker også som sårbare folk vanker innpå der. Noen virker jo regelrett enkle, og jeg er redd de gjerne er det også og lett kan bli utnyttet. Jeg ble også tilbudt penger for sex. Anonymkode: c4508...404
fuglekvitter__ Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Haha. Har dere hørt om chatroulette? Jeg har ikke brukt verken chat.no eller chatroulette, men har hørt mye rart om chatroulette.
Gjest Linaria Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Måtte teste det nå. Har ikke vært der på en del år. Er utrolig mye tragisk. Fikk privat melding fra 15 stk umiddelbart som spør om jeg vil ha det litt "moro" O.o Hva slags menn er det som henger på sånne steder?!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Hahaha! Finnes dette enda?! Var en del innom der i mine yngre dager, for fun! Og ei vennine, noe naiv, fikk en hun chattet med. Jeg sa at han garantert var ute etter å sex chatte, og hun bare neeei, ikke denne fyren! Gikk 10 min og gjett hva han ville snakke om Anonymkode: b8c08...d50
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Har det ikke alltid vært mye rart der? Ikke vært innom der på over 5 år, men vedder på at mange av de, som var der den gang, fortsatt er å finne der! Anonymkode: 8543d...c1c
Saphyria Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 Maaaange år siden eg chattet med fremmede, men herregud så mange rare folk.. Eg blei alltid overfalt av ekstremt mange pop-up chat vinduer, dersom eg valgte eit nick/navn som indikerte at eg var jente. Og deretter begynte mange å prøve å peile seg inn på sex som emne, og ville eg skulle gjøre både det ene og det andre.. Nei takk. Også gav de seg pokker ikkje heller, det var ingen måte å blokkere de man ikkje ville snakke med, så de bare fortsatte å skrive ekle ting. Lærte ganske raskt at det var best å velge eit kjønnsnøytralt navn, eller aller helst eit litt mer maskulint nick.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå