♥Missy♥ Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Hva er din yndlingsbok hvis du skal velge èn, og hvorfor betyr den så mye for deg?
Zidji Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Hmm... viss jeg skal velge en. Tror kanskje det må være Nasjonalsatanisten av Erlend Erichsen. Leste den når jeg var 16 og følte virkelig at det var ''min bok''. Det var herlig forfriskende å lese en autentisk roman om black metal miljøet i Norge. Kjenner jeg blir nostalgisk bare av å tenke på boken og hvordan jeg kunne leve meg inn i fortellingen.
Anglofil Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 Veldig vanskelig å velge for det står mellom tre stykker, nemlig The Remains of the Day av Kazuo Ishiguro, Jane Eyre av Charlotte Brontë og North & South av Elizabeth Gaskell. Men hvis jeg absolutt må velge så blir det The Remains of the Day. Hvorfor? Fordi den er skrevet så vakkert, er så trist og samtidig skjønn. Den rører noe i meg helt enkelt. Mvh Yvonne
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 Vanskelig å bare velge en, : Anna Karenina av Leo Tolstoy eller Any human heart av William Boyd.
Bokdamen Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 Står mellom Greven av Monte Cristo og Jane Eyre.
Agathe Skrevet 15. august 2016 #8 Skrevet 15. august 2016 Hvis jeg skal velge EN - og velge akkurat i dag.... så blir det "Ringenes herre". Leste først Hobbiten, så slet jeg meg gjennom Ringenes herre som 12-åring (laang bok), og jeg har lest den engelske versjonen flere ganger som voksen. Jeg vet ikke hvorfor den betyr så mye, den åpnet en ny verden, Tolkien skapte en helt ny verden. Jeg elsker den episke kampen mellom godt og ondt.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #9 Skrevet 22. august 2018 2 år senere. Flere? Anonymkode: 80c63...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå