AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Når jeg skal søke, så er de jeg søker mest etter på topp der.. Men for noen dager siden var plutselig en fyr nr 2 på lista der, jeg har ikke vært inne på hans side så mye. Har ikke søkt mye etter han. I dag er han plutselig øverst. Ser han min side ofte da, eller søker på meg ofte..? Noen som vet? Den topplista ser jo ut til å stemme sånn ellers... Anonymkode: 122b6...f9d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Tror ikke at den påvirkes av de du søker på. Jeg får i alle fall kun opp de jeg har søkt på (kjendiser) og jeg tviler på at de har søkt på meg. Anonymkode: 69242...587
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke at den påvirkes av de du søker på. Jeg får i alle fall kun opp de jeg har søkt på (kjendiser) og jeg tviler på at de har søkt på meg. Anonymkode: 69242...587 Du har søkt mest på kjendiser? Jeg har søkt mest på morsomme sider, Jodel osv. Disse sidene pleide alltid å vises først hos meg. Han fyren er langt ifra mine toppsøk. Men kanskje d er litt tilfeldig og da, at sider man bare har søkt opp et par ganger plutselig vises "på topp" der. Anonymkode: 122b6...f9d
penny_ Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 Hos meg så kommer den jeg søkte sist på øverst. Nest siste personen jeg søkte på kommer nest øverst osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå