fuglekvitter__ Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 (endret) "Vi bruker ikkje steroider - nå setter dem ut rykter igjen". Det kan hende de i sine egne øyne har vært kjempe heldige som har fått en sånn kropp dem selv ønsker seg (hva som er en riktig og gal kropp utseendemessig for bli opp til hver og en av oss og bedømme ovenfor oss selv), de er trent, trener i følge dem selv hele tiden, og har nesten viet livet sitt til det og det er fint for dem det. Folk får gjøre som dem vil, men hvor lenge har disse trent for å få så store og trente kropper? Jeg antar at dem ikke bruker steroider, ellers hadde de ikke kastet bort tiden sin på å fortelle om at de ikke gjør det - men hva skal til for å få en så trent kropp, så mye energi (det er flere treningsvideoer av dem) og så mye muskler? De er jo ikke så veldig gamle heller. Har de trent siden 12/13-års alderen da? Og da mener jeg at da må de ha trent hardt flere ganger om dagen? Dette er vel ikke noe som kommer gratis? Hvordan får de til dette? Vil bare si at jeg skjønner at det ikke er noe gøy å få rykter satt ut om en selv hvis det ikke stemmer, men ser de klarer å svare for seg selv når det gjelder det, så. Endret 9. august 2016 av fuglekvinnen__
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 @Cyrus kan forklare hvordan man effektivt bygger kropp Anonymkode: 41cef...ba4
fuglekvitter__ Skrevet 9. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: @Cyrus kan forklare hvordan man effektivt bygger kropp Anonymkode: 41cef...ba4 Okey. Jeg gjør ikke det, holder det ikke med spinning for kvinner?
Sykkelkopp Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 De har ikke brukt litt steroider engang. Jeg tipper 4-6 år , to timer fem ganger i uken 6 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Okey. Jeg gjør ikke det, holder det ikke med spinning for kvinner? Hæ? Holder det med 300 000kr inntekt for menn? Sånne spørsmål er helt avhengig av hva du vil oppnå 1
fuglekvitter__ Skrevet 9. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2016 3 minutter siden, Sykkelkopp skrev: De har ikke brukt litt steroider engang. Jeg tipper 4-6 år , to timer fem ganger i uken Hæ? Holder det med 300 000kr inntekt for menn? Sånne spørsmål er helt avhengig av hva du vil oppnå Nei, det er dem selv som sier at andre setter ut rykter om at de bruker steroider. Det er ikke jeg som gjør det - Jeg bare spurte om det du svarte på nå.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 Er de halv afrikanske? De ser så solbrun ut Anonymkode: b31b9...146
fuglekvitter__ Skrevet 9. august 2016 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2016 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er de halv afrikanske? De ser så solbrun ut Anonymkode: b31b9...146 Nå handler dette om temaet deres: Trening uten steroider, men jeg er ikke moderator her så spor gjerne av. Nei, tror ikke det. Kanskje det er solarium rett og slett, eller vanlig soling ute i solen? Endret 9. august 2016 av fuglekvinnen__
Gjest Ajax Skrevet 9. august 2016 #8 Skrevet 9. august 2016 Jeg vet ikke hvordan de der ser ut uten genser på, men det ser ikke ut som om de bruker steroider utifra det jeg kan se. Å bygge en bra fysikk tar utrolig lang tid, og mange av de man ser på instagram og youtube har trent med vekter i oppimot 10år. Det beste tipset jeg kan gi er "begynn idag - gi deg når du dør". Så lenge man holder det gående og gjør en god innsats så har man fremgang. Det er selvfølgelig mange av disse folka som bruker doping, men det er ikke alltid like lett å se hvem. Man kan fint bygge "physiquekropppen" og "bodybuilderkroppen" på de samme preparatene, så størrelse har ikke alltid noe å si på om man bør mistenke dopingbruk.
Sykkelkopp Skrevet 9. august 2016 #9 Skrevet 9. august 2016 3 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Nei, det er dem selv som sier at andre setter ut rykter om at de bruker steroider. Ja.. Det bruker å skje når folk ser noen oppnå noe de ikke selv har klart. Lettere enn å innse at det er dem selv det er noe galt med. Ikke hard nok innsats 1 minutt siden, fuglekvinnen__ skrev: Nå handler dette om temaet deres: Trening uten steroider, men jeg er ikke moderator her så spor gjerne av. Nei, tror ikke det. Kanskje det er solarium rett og slett, eller vanlig soling ute i solen? Eller spraytan 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #10 Skrevet 9. august 2016 Nå fikk vi ikke se kroppene da så hvor trente er de? Er man dedikert og fokusert, og har gode gener, så er det fint mulig å se godt trent ut (antar de bare har visuelle muskler for teknisk vektløft, og ikke "praktiske" muskler). Men en ting er sikkert. De får ikke store overkropper av litt spinning Anonymkode: f8096...ca6
fuglekvitter__ Skrevet 9. august 2016 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2016 Et øyeblikk siden, Sykkelkopp skrev: Ja.. Det bruker å skje når folk ser noen oppnå noe de ikke selv har klart. Lettere enn å innse at det er dem selv det er noe galt med. Ikke hard nok innsats Eller spraytan He he. Ja... Bruker dem BCAA da, eller?
Sykkelkopp Skrevet 9. august 2016 #12 Skrevet 9. august 2016 Et øyeblikk siden, fuglekvinnen__ skrev: He he. Ja... Bruker dem BCAA da, eller? Sikkert. Ikke at det har noe effekt. Og så bruker de sikkert kreatin og proteinpulver 1
fuglekvitter__ Skrevet 9. august 2016 Forfatter #13 Skrevet 9. august 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå fikk vi ikke se kroppene da så hvor trente er de? Er man dedikert og fokusert, og har gode gener, så er det fint mulig å se godt trent ut (antar de bare har visuelle muskler for teknisk vektløft, og ikke "praktiske" muskler). Men en ting er sikkert. De får ikke store overkropper av litt spinning Anonymkode: f8096...ca6 Her har de sin egen treningsgruppe. Nei, men hvis man vil ha og opprettholde en vanlig kropp, hva enn som er en "vanlig kropp" så er vel spinning 3-4 ganger i uken helt okey? Det er bra for hjertet så man unngår hjerteinnfarkt slik disse snakker ut om. Endret 9. august 2016 av fuglekvinnen__
fuglekvitter__ Skrevet 9. august 2016 Forfatter #14 Skrevet 9. august 2016 5 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Sikkert. Ikke at det har noe effekt. Og så bruker de sikkert kreatin og proteinpulver Okey. Ja, så bra for dem. Ikke dårlig. Det er jo helt fantastisk å ha en hobby man er glad i.
Gjest Klopp Skrevet 9. august 2016 #15 Skrevet 9. august 2016 Jeg har trent fotball hele livet, og annen trening. Det har gitt resultat. Men man må ikke trene hele livet for å bli godt trent. Men må trene hardt og spise rett.
Gjest Ajax Skrevet 9. august 2016 #16 Skrevet 9. august 2016 Jeg fikk sett på en video av dem nå der jeg fikk se litt kropp, og hvor mye de løfter. Det der er ikke steroider, bare hard jobbing og mye potensiale.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #17 Skrevet 9. august 2016 41 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Her har de sin egen treningsgruppe. Nei, men hvis man vil ha og opprettholde en vanlig kropp, hva enn som er en "vanlig kropp" så er vel spinning 3-4 ganger i uken helt okey? Det er bra for hjertet så man unngår hjerteinnfarkt slik disse snakker ut om. Spinning er veldig bra trening det. Men det gjør lite for muskler på overkroppen. Veldig bra kondisjonstrening og styrke for bein da Anonymkode: 41cef...ba4
fuglekvitter__ Skrevet 9. august 2016 Forfatter #18 Skrevet 9. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spinning er veldig bra trening det. Men det gjør lite for muskler på overkroppen. Veldig bra kondisjonstrening og styrke for bein da Anonymkode: 41cef...ba4 Okey.
Stiigen Skrevet 9. august 2016 #19 Skrevet 9. august 2016 Jeg har også fått det spørsmålet en del ganger. Noen venner insisterer på at jeg bruker steroider, noe jeg synes er ganske morsomt og tar som en kompliment. Har aldri tatt steroider, kommer ikke til å gjøre det, det er jo bare mongo. Spiser sjokolade daglig, lager eget øl,og drikker en pils nesten daglig Hvis man spiser riktig, får nok proteiner, kutter sukker og høykarbo, og ikke drikker HVER dag, og i tillegg trener regelmessig styrke og kardio så får de fleste den kroppen de ønsker. Alt i moderasjon.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #20 Skrevet 9. august 2016 Kan han til høyre slutte å si "m-m" og "jaaa" hele tiden?? Så sinnsykt irriterende! Anonymkode: 8ae57...506 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå