Gå til innhold

Hva betyr dette? Stirring uten å smile.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nokså interessert i en fyr og vi jobber på samme senter. Når vi ser hverandre/møtes, så stirrer vi (og egentlig nokså lenge), men får meg aldri til å smile.. Rett og slett fordi jeg blir så satt ut av å få øyekontakt med de vakre, mørke øynene hans :rodmer: Blir helt fortapt, verden stopper opp litt, han er bare så fin. 

Greia er at han stirrer på meg å, og han smiler heller ikke. Hva kan det bety? At han lurer på hva som feiler meg som stirrer så mye? :fnise:

Anonymkode: 7083e...b26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok et dypt passion play på gang ;)

Anonymkode: a5a67...27e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nokså interessert i en fyr og vi jobber på samme senter. Når vi ser hverandre/møtes, så stirrer vi (og egentlig nokså lenge), men får meg aldri til å smile.. Rett og slett fordi jeg blir så satt ut av å få øyekontakt med de vakre, mørke øynene hans :rodmer: Blir helt fortapt, verden stopper opp litt, han er bare så fin. 

Greia er at han stirrer på meg å, og han smiler heller ikke. Hva kan det bety? At han lurer på hva som feiler meg som stirrer så mye? :fnise:

Første gang jeg møtte en så merket jeg han stirret meg... men jeg syntes han stirret så kaldt. Uten å smile...

jeg tenkte at han syntes nok jeg var fæl eller noe, at det var derfor...

men faktum var at han var dyrisk interessert i meg... noe det skulle vise seg senere.

Anonymkode: 0f356...76f

AnonymBruker
Skrevet

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan det bety? 

Sex, hvis du vil. Sannsynligvis?

Anonymkode: 00574...c29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok et dypt passion play på gang ;)

Anonymkode: a5a67...27e

Haha, særs tvilsomt :P 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første gang jeg møtte en så merket jeg han stirret meg... men jeg syntes han stirret så kaldt. Uten å smile...

jeg tenkte at han syntes nok jeg var fæl eller noe, at det var derfor...

men faktum var at han var dyrisk interessert i meg... noe det skulle vise seg senere.

Anonymkode: 0f356...76f

Åååå, jeg skulle ønske det, men tviler :( 

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Sex, hvis du vil. Sannsynligvis?

Anonymkode: 00574...c29

Er ikke kun ute etter sex, men et forhold. Han virker som en forholdstype. 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fler? 

AnonymBruker
Skrevet

"Førstemann som smiler vinner" heter denne leken 😉 Prøv å smil høflig (uten å vise tenner) og se hva som skjer 😊

Anonymkode: 3d697...fa3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så uvanlig når det kommer til slik gjensidig, "lidenskapelig" øyenkontakt. Prøv med et lurt smil. :)

Anonymkode: 595f4...37d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Makt kamp serru serru.

Anonymkode: 942d1...824

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at Jan vil puuuuuuuuuuuuleeeeeeeeh!

Anonymkode: d63e6...0a5

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

På eldresenter?

Har dere samme yrke og samme arbeidsoppgaver på det senteret?

Jobber dere under samme leder?

Hvem av dere har jobbet der lengst?

Når begynte dere med stirringen?

Anonymkode: a2d44...ef2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at Jan vil puuuuuuuuuuuuleeeeeeeeh!

Anonymkode: d63e6...0a5

Jan? :klo:

Anonymkode: a2d44...ef2

• Liker 1
Skrevet

Han er nok tiltrukket av deg og synes du er fin. Noen har man en slik connection med som nesten er litt magnetisk, som om man blir dratt mot hverandre og uten at man kan la være, på et vis. Hva det betyr er ikke godt å si. Hva legger du i det selv? 

Anonymkode: 80ca8...158

• Liker 2
Skrevet

Kan jo hende at han stirrer sånn fordi han syns jeg er usedvanlig stygg... 

TS

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Her er det nok usikkerheten din som prater. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er passion. Ikke smil. Bare keep it going. Stirr. Kanskje du kan spørre om han blir med å ta en kaffe en dag, men uten å foreslå konkret tid og sted. Hvis han er interessert, vil han sikkert følge opp...

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Kanskje, men er det ikke litt uvanlig å stirre på folk man ikke synes noe om? 

Skrevet

Vet ikke hva det betyr, men enig i at du kan spørre ham om å ta en kaffe ☺ Jeg gjorde det med en fyr jeg likte en gang. Han ble utrolig smigret, og ble gjerne med. Ble ikke noe mer ut av det, men siden et sånt spørsmål var langt utenfor min konfortsone, fikk jeg et sinnssykt kick av det! Og kjæreste med en annen og enda bedre fyr like etter. On a high...

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det nok usikkerheten din som prater. 

Godt mulig, men objektivt sett er jeg ikke akkurat vakker... Han derimot. Han er heit! 

11 minutter siden, Olaug Olsen skrev:

Jeg tror det er passion. Ikke smil. Bare keep it going. Stirr. Kanskje du kan spørre om han blir med å ta en kaffe en dag, men uten å foreslå konkret tid og sted. Hvis han er interessert, vil han sikkert følge opp...

Er det ikke rart å kun stirre? Er det ikke hyggelig med et lite smil? Kommer ikke til å spørre om kaffe... 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje, men er det ikke litt uvanlig å stirre på folk man ikke synes noe om? 

Vet ikke. Kanskje han blir fascinert av styggheten min. Kanskje han lurer på hvordan det er å være så stygg. 

1 minutt siden, caskerette skrev:

Vet ikke hva det betyr, men enig i at du kan spørre ham om å ta en kaffe ☺ Jeg gjorde det med en fyr jeg likte en gang. Han ble utrolig smigret, og ble gjerne med. Ble ikke noe mer ut av det, men siden et sånt spørsmål var langt utenfor min konfortsone, fikk jeg et sinnssykt kick av det! Og kjæreste med en annen og enda bedre fyr like etter. On a high...

Kommer ikke til å spørre om kaffe. Klarer såvidt å prate til han. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...