Gå til innhold

Knipeøvelser - et problem....

Hvor ofte tar du knipeøvelser?  

1. 1. Hvor ofte tar du knipeøvelser?

• Aldri
      1
    • En gang innimellom
      9
    • Regelmessig hver uke
      2
    • Regelmessig et par dg i uken
      1
    • Regelmessig hver dag
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et problem...

Ønsker å ta knipeøvelser, for å holde ved like musklene i skjeden.

Men når jeg tar disse øveldsene, blir jeg rett og slett så utrolig kåt....

Ja det er faktisk sant. Jeg sitter her i resepsjonen, og tenker nå er det tid for knipeøvelser, og setter i gang.

Men når jeg begynner, så blir jeg så utrolig følsom mellom bena, og det liksom strømmer på med safter og varme.

Dette er jo deilig når man er sammen med partneren, men jeg syne rett og slett det blir ubehagelig når jeg er på jobb og andre plasser.

Men så er det jo veldig greit å gjøre disse øvelsene når jeg sitter og holder på med arbeid, så her blir det et dilemma...

Noen som har gode råd??? Eller er gode råd dyre i dette tilfellet????

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke annet enn at jeg misunner deg å kunne bli så opphisset kun av knipeøvelser :wink:

Skrevet

Nope, ingen råd..Men, jeg har det på samme måte...Men, nå blir jo jeg kåt av den minste lille ting også da.

Skrevet

He-he... har prøvd å legge inn øvelser i programmet mitt på treningen... ender opp med å slikke i meg saltet på overleppa og få lyst til å hoppe på nærmeste muskelbunt... Så jeg stopper, og sier til meg selv jeg skal legge det inn i onani programmet om kvelden i stedet... Men jeg kommer ikke særlig langt, selvsagt.

På den annen side - hyppige orgasmer gjør noe av samme nytten. Så stå på!! :sjarmor:

Skrevet

Sier du at hyppige orgasmer gjør samme nytten som knipeøvelser -Yea da er det jo bedre å styre litt på der nede når man er vekke fra kjæresten, så ordner vel musklene seg - tenker jeg....

Takk, takk, og atter takk.......

Skrevet

Den beste knipeøvelsen er seff å ha sex, og da er det jo helt greit å bli kåt! Altså; ha mer sex! :sjarmor:

Så forresten et tips på kropp&helse om å knipe under tannpussen, det kan kanskje være en ide? Da blir det jo i hvert fall regelmessig... Og så er du jo på ditt eget bad, så du kan bli så kåt du vil!

Skrevet

Takk takk og atter takk..

Nå blir det hetende Kniptannpuss.... Æah - Morsomt!!!!

Vel dersom det skulle bli for deilig er det jo bare til å kose seg da, etterpå :oops:

KLemz til dere alle som svarte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...