Gå til innhold

Dere med krevende/travle jobber - hvor ofte treffer dere daten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har jobb som krever mye av deres tid, hvor ofte treffer dere daten? (Til dere som dater). :) 

Anonymkode: fbf1a...c70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så og si aldri. Toppen 1 gang i mnd. Er vel også en av grunnene til at jeg er singel. Nytter ikke å "holde datingen varm".

Anonymkode: 52484...23b

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så og si aldri. Toppen 1 gang i mnd. Er vel også en av grunnene til at jeg er singel. Nytter ikke å "holde datingen varm".

Anonymkode: 52484...23b

Han jeg dater har tid 1-2 ganger per uke. Syntes det er litt lite, så skjønner at det er vanskelig med én gang i mnd:/

Anonymkode: fbf1a...c70

Skrevet

Dater en som jobber i Nordsjøen, og har selv en krevende jobb med tidvis mye overtid, og har i tillegg barn ennenhver uke som ikke skal vite om datingen... Det er ikke enkelt. Men de ukene han er hjemme og jeg har ungefri så rydder man timeplanen for alt annet og FÅR til å møtes mye da. Sånn generelt møtes vi kanskje 6-8 ganger i mnd. Det handler MYE om prioritering dette. Travel jobb eller ikke, man får tid om man virkelig vil. Man drar ekstra tidlig på jobb, og jobber kanskje fram til kl 18-19, så har man jo likevel hele kvelden sammen om man vil. Og har likevel jobbet 3-4 timer overtid.

Anonymkode: 00f8e...a00

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dater en som jobber i Nordsjøen, og har selv en krevende jobb med tidvis mye overtid, og har i tillegg barn ennenhver uke som ikke skal vite om datingen... Det er ikke enkelt. Men de ukene han er hjemme og jeg har ungefri så rydder man timeplanen for alt annet og FÅR til å møtes mye da. Sånn generelt møtes vi kanskje 6-8 ganger i mnd. Det handler MYE om prioritering dette. Travel jobb eller ikke, man får tid om man virkelig vil. Man drar ekstra tidlig på jobb, og jobber kanskje fram til kl 18-19, så har man jo likevel hele kvelden sammen om man vil. Og har likevel jobbet 3-4 timer overtid.

Anonymkode: 00f8e...a00

Er helt enig. Det er snakk om prioriteringer og å rydde tid til en person. Hvis man virkelig vil klarer man dette uansett hvor "opptatt" man måtte være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...