AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Jeg skal begynne på sprøyte neste uke går alt etter planen og jeg får mensen. Jeg hadde et mislykket forsøk i mai hvor egget ikke festet seg. Det er ikke noe galt med meg, men mannen har lav sædkvalitet. Jeg har i ett års tid slitet med overaktiv blære, hvor i det siste har blitt ganske ekstremt. Våkner hver time om natta for å gå på do. Jeg bare bekymrer meg for at dette kan være en årsak til at egget ikke fester seg, at det er noe betennelse i kroppen min som jeg ikke vet om. Jeg har selvsagt tatt dette opp med fastlegen min, hun har henvist meg til gynokolog (3 mnd ventetid). Jeg har tatt urinprøve, og hadde ikke urinveisinfeksjon. Nå sitter jeg ganske forvirret. Er dette noe å bekymre seg over på tanke på forsøk? Kan dette på noen som helst måte ha innvirkning på forsøket? Bør jeg utsette eller kjøre på? Noen som har noen erfaringer med dette? Anonymkode: 1a17a...cc8
Athene Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Anbefaler at du tar kontakt med klinikken der du gjennomfører forsøket, for å vurdere om du bør undersøkes/behandles, og for om forsøket bør utsettes. Det bør man alltid gjøre ved spørsmål under forsøk. Ikke stol på svar du får her inne.
Gjest marie_82 Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Jeg støtter svarer over her. Forhør deg med klinikken. Forøvrig så ville heller spandert på meg time hos gynekolog privat, enn å måtte utsette forsøket. Hos private kommer du inn omtrent på dagen.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 Den 9. august 2016 at 23.01, marie_82 skrev: Jeg støtter svarer over her. Forhør deg med klinikken. Forøvrig så ville heller spandert på meg time hos gynekolog privat, enn å måtte utsette forsøket. Hos private kommer du inn omtrent på dagen. Tusen takk for svar. Jeg har nå vært hos urologen ( privat klinikk). Han utførte en cystoskopi og fant ingenting galt med meg. Da er det bare å leve med den overaktive blæren da jeg heller ikke kan bruke medisiner for å roe ned blæren pga forsøk. Anonymkode: 1a17a...cc8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 Hadde det vært lurt å forsøke medisiner i noen mnd for å så ha forsøk etterpå? Blæren blir jo overaktiv av graviditeten, så dette kan jo bli en stor plage. Anonymkode: 58d66...f9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå