AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Jeg ser reklame på FB for denne boksen stadig vekk og lurer på om noen har den og er fornøyd? En fordel jeg ser er at det er lettere å ta ut maten når man feks skal dekke frokostbordet i hui og hast. (?) En ulempe må være vask av boksen og lokk. Slik det er nå har jeg noen kurver fra Nille som også gjør en viss nytte. KJøleskapet vårt er litt for lite og jeg vil gjerne utnytte plassen mest mulig. Anonymkode: aa5e5...b5a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Jeg har ikke prøvd den, og det har jeg ikke tenkt til heller. Jeg synes nemlig ikke den ser praktisk ut i det hele tatt. Det ser ut som det går mye plass til spille under boksen, siden ikke alle rommene går helt ned. Og så er det for så vidt en ting med de løse boksene som kan tas ut, men et ostebrett uten kanter og håndtak liggende nede i et lite rom kan umulig være lett å få ut uten å snu hele boksen på hodet. (Surprise - osten står igjen i boksen i demovideoen. ) Og som du sier: Vasking. Veldig gret å kunne vaske påleggsboksen med en gang pålegget er brukt opp, noe som ikke er spesielt praktisk her. Takke meg til plastbokser i forskjellige størrelser og fasonger, en til hvert pålegg, om man først skal ha et boksesystem i kjøleskapet. Anonymkode: 4bebe...5ce 3
Fru Uperfekt Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Jeg har prøvd og gitt videre, har isteden noen boker jeg har kjøpt på wish som festes på kjøleskapshyllene, det fungerte bedre her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå