AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Skal i bryllup og har noen pensko jeg har behov for å bruke sokker i. Hadde ikke lyst å bruke strømpebukse. Skoene har stiletthel og tett, spiss tå i fargen nude. Kjøpte noen step-in-sokker med blonder, men kanten vises over skoene. Vil det se rart ut? Har både hvite sokker og hudfarget. Syntes hvite ble for synlig, mens de hudfarge ikke stemte helt med sko eller hud, men de var mer dempet. Anonymkode: 97b8d...5db
Gjest lipgloss Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 visst sokkekanten vises på begge ville jeg valgt den med blonder,i utgangspunktet ville jeg gått uten da sokkekanter som viser syns jeg ikke er pent,men det er meg da
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Kjøp noen steps som ikke synes i stedet. Anonymkode: 71abd...372 1
Minted Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Men hvorfor trenger du sokker i finsko? Har aldri sett noen gå med det. Om det er fordi de er for store ville jeg heller kjøpt noen såler. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå