Gå til innhold

Hvilken farge skal jeg male kommode i eik?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en skjenk i eik. Tenker å male denne da jeg ikke liker fargen. Men hvilke farger kan være fin å male i? Veggene i stuen har jeg tenkt å holde lys (en type hvit-farge) og kanskje en vegg blir i en mørkere grå/brun-tone. 

https://www.google.no/search?q=skjenk+i+eik&safe=active&biw=1440&bih=745&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjSuJui0LTOAhXoHpoKHWgdA5IQ_AUIBigB#safe=active&tbm=isch&q=h%C3%B8y+skjenk&imgrc=BxuvwXi9rop_7M%3A

Fant ikke bedre bildet. Men den er i eik. Det er ikke glass i dørene, men eik der også. Så det er på en måte en "ramme" rundt dørene. Er det finest å male alt i lik farge eller kan "rammen" være en annen? 

Anonymkode: 8efb6...014

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en mint-farge?

Jeg hadde malt alt i samme farge.

Anonymkode: a10fd...b09

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med en mint-farge?

Jeg hadde malt alt i samme farge.

Anonymkode: a10fd...b09

Mint er jo en fin farge ja, men jeg skal ha en sofa i mørk lilla. Tror du de fargene vil passe sammen?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mint er jo en fin farge ja, men jeg skal ha en sofa i mørk lilla. Tror du de fargene vil passe sammen?

Mal kommoden i en lillafarge som matcher sofaen eller i en annen farge som du skal ha på andre møbler. Er bordet feks er  svart, kan kommoden godt være svart

Anonymkode: 86e01...08b

• Liker 2
Skrevet

Svart, det er kjempekult med et svart møbel

Anonymkode: dd02c...2d4

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mal kommoden skjenken i en lillafarge som matcher sofaen eller i en annen farge som du skal ha på andre møbler. Er bordet feks er  svart, kan kommoden godt være svart

Anonymkode: 86e01...08b Rettet :)

Anonymkode: 86e01...08b

Skrevet

Når sofaen er lilla, så ville jeg malt kommoden gul  (sånn gulfarge som stålampen xxl hos Kremmerhuset har).  Det vil friske opp i ellers hvite og lyse farger hos deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...