Gjest Sunhands Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Noen som har tips om gode serier fra de par siste årene? Ikke scifi eller overnaturlig.. Fikk tips om en fransk serie (krim) jeg har glemt navnet på. Har ellers prøvd oss på Marseille, men falt ikke umiddelbart for den. Ser The Night Of som vi synes er ekstremt bra, men det har ikke kommet så mange episoder enda. Sett Catastrophe som vi likte godt. Andre?
jupiter_c Skrevet 14. august 2016 #2 Skrevet 14. august 2016 (endret) colony marco polo outlander quantico scorpion the blacklist the fosters the good witch the knick the man in the high castle nå slang jeg bare inn endel serier jeg synes er bra, som ikke er fantasy eller scifi, så får du bare se igjennom på feks www.imdb.com å se om noe av det kan falle i smak Endret 14. august 2016 av jupiter_c
Gjest vkt Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Når du nevner fransk krim tenkte jeg fort The Returned/les revenants, men det er jo en serie om det overnaturlige så kanskje det var en annen en du tenkte på... Mine forslag er - Blacklist - The Wire - Breaking Bad - Better Call Saul - Homeland - Luther - Sherlock - Fargo De er ikke nye, men verdt å hvis du ikke har gått gjennom dem allerede
Gjest Sunhands Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 (endret) 20 minutter siden, jupiter_c skrev: colony marco polo outlander quantico scorpion the blacklist the fosters the good witch the knick the man in the high castle nå slang jeg bare inn endel serier jeg synes er bra, som ikke er fantasy eller scifi, så får du bare se igjennom på feks www.imdb.com å se om noe av det kan falle i smak Tenkte litt på Marco Polo, men har ikke den blitt slaktet? The Knick har jeg sett, og den var god. Blacklist også! Er ikke både Outlander, The Good Witch og Outcast overnaturlige greier? Fikk opp at Colony var sci fi? Skal sjekke ut resten, takk for anbefalingene. Endret 14. august 2016 av Sunhands
jupiter_c Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 1 minutt siden, Sunhands skrev: Tenkte litt på Marco Polo, men har ikke den blitt slaktet? The Knick har jeg sett, og den var god. Blacklist også! Er ikke både Outlander, The Good Witch og Outcast overnaturlige greier? Skal sjekke ut resten, takk for anbefalingene. the good witch er vel kanskje litt overnaturlig, for hovedpersonen er vel en heks/veldig intuitiv (men dette blir aldri sagt rett ut) outlander, har ett lite hint av overnaturlig ved at hovedpersonen reiser plutselig tilbake i tid (serien handler om at hun tilpasser seg livet i fortiden) outcast har jeg ikke sett, så det kan jeg dessverre ikke uttale meg om.
jupiter_c Skrevet 14. august 2016 #7 Skrevet 14. august 2016 og første sesongen av marco polo slukte jeg, så jeg likte den veldig godt, men du må jo nesten vurdere det selv
Gjest Sunhands Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 8 minutter siden, vkt skrev: Når du nevner fransk krim tenkte jeg fort The Returned/les revenants, men det er jo en serie om det overnaturlige så kanskje det var en annen en du tenkte på... Mine forslag er - Blacklist - The Wire - Breaking Bad - Better Call Saul - Homeland - Luther - Sherlock - Fargo De er ikke nye, men verdt å hvis du ikke har gått gjennom dem allerede Er The Returned den zombieserien? Leste bare en anmeldelse der det stod at det var krim, men det kan godt være at jeg blander. De andre du foreslår har jeg sett og likt! (Med unntak av Better Call Saul, for den kom jeg liksom aldri helt inn i). Så litt mye serier i perioder da jeg var student, men det siste året har det blitt lite. Så alt fra i fjor sommer og til nå har jeg vel stort sett ikke sett.
Gjest vkt Skrevet 14. august 2016 #9 Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, Sunhands skrev: Er The Returned den zombieserien? Leste bare en anmeldelse der det stod at det var krim, men det kan godt være at jeg blander. De andre du foreslår har jeg sett og likt! (Med unntak av Better Call Saul, for den kom jeg liksom aldri helt inn i). Så litt mye serier i perioder da jeg var student, men det siste året har det blitt lite. Så alt fra i fjor sommer og til nå har jeg vel stort sett ikke sett. Kan godt kalle det zombier, ja. En del overnaturlige ting i serien i hvert fall, men jeg syntes spesielt starten var spennende. Trodde først det var krim jeg også. Andre forslag er Person of Interest, Narcos, Top of the Lake (som er langtekkelig, men hjerteskjærende), The Bridge (den svenske), The Killing, Marcella, The Staircase og How To Get Away With Murder (ikke så dyp som resten, men helt grei underholdning) Vet ikke hvor mange av dem du har sett, men alle har i hvert fall fått god kritikk.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #10 Skrevet 15. august 2016 Wentworth uten tvil! Anonymkode: 9e959...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå