Gå til innhold

Når snakke sammen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med en fyr. Jeg merker jeg har mye følelser for han, og liker han veldig godt. Tenker på han hele tiden. Vi snakker mye iløpet av en dag. Vi har sover over hos hverandre og har hatt sex flere ganger. Selv om jeg er slik at jeg ønsker å vente med sex til jeg er i et forhol så føles det greit og riktig å ha sex med han.

Vi har ikke snakket særlig om oss. Vi har holdt på i 2 måneder ca. Jeg ønsker et for ever forhold (selv om en aldri vet hva som skjer) og derfor ønsker jeg å bruke tid å bli kjent. Vi har begge en del samme ønsker for fremtiden, eks hvordan vi ønsker og bo.

Jeg har noen ganger tenkt på at jeg skulle spurt han om hva han tenker om oss. Han er jo interessert. Men jeg har holdt litt tilbake fordi det er ikke så lenge siden det ble slutt med x'en. Men jeg føler at jeg kan ha en fremtid med han jeg holder på med nå.

Hvordan ble du og din kjæreste sammen? Har dere noen forslag på hvordan jeg kan ta dette opp? Og i hvilken setting som er best? Jeg er ny i dette gamet og lite erfaren.

Anonymkode: 108bd...790

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...