Gå til innhold

Eh... Semesteravgift betalt men...hvorfor står det at jeg ikke har betalt??

Oishi

Anbefalte innlegg

Ja, somsagt, er det noen som også har samme "problemet"?? Altså jeg sjekket banken og den hadde faktisk trukket på mandag (igår), men på StudentWeb står det at jeg har ikke betalt avgiften. Hmm... Er det noen her som egentlig vet om hvor mange dager tar det før det blir registrert?? Jeg kunne godt ha ringt til skolen selvfølgelig, men jeg ville bare høre med noen her som har vært gjennom dette før så slipper jeg å gå mentalt. >XD

Endret av Oishi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ta noen dager før den blir registrert i StudentWeb :) Hos meg tok det en gang nesten en uke....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det tar nok noen dager. Mottaker må hente inn og lese inn filer fra banken, og det er ikke sikkert de gjør det hver dag. Sjekk igjen på fredag. Hvis det ikke er registrert da, kan du sende en mail å høre. 

Regner med du betalte med KID. 

Anonymkode: 8522e...0b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tar nok noen dager. Mottaker må hente inn og lese inn filer fra banken, og det er ikke sikkert de gjør det hver dag. Sjekk igjen på fredag. Hvis det ikke er registrert da, kan du sende en mail å høre. 

Regner med du betalte med KID. 

Anonymkode: 8522e...0b9

Jepp. Hele pakka. Kanskje det er litt dumt å stresse over det siden jeg hadde bare betalt igår >XD!!!!!!! Jeg kan sjekke på fredag jeg. 

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sirah skrev:

Det kan ta noen dager før den blir registrert i StudentWeb :) Hos meg tok det en gang nesten en uke....

OK. Men uansett, vi satser på at det skal gå bra. Hvis det skulle være noe, da er det bare å kontakte skolen. Men så starter skolen jo snart, så det ordner seg etterhvert. 

Takk for svaret :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor når jeg betalte ved et universitet tok det nesten en uke :) Når jeg betaler med Klarna på nettbutikker går det også en stund fra jeg betaler til jeg får ''takk for din betaling''-sms. Bankene er litt treige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Sirah skrev:

OK. Men uansett, vi satser på at det skal gå bra. Hvis det skulle være noe, da er det bare å kontakte skolen. Men så starter skolen jo snart, så det ordner seg etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, boblevann skrev:

I fjor når jeg betalte ved et universitet tok det nesten en uke :) Når jeg betaler med Klarna på nettbutikker går det også en stund fra jeg betaler til jeg får ''takk for din betaling''-sms. Bankene er litt treige.

Oi, tok det så langt tid!?? Vel, jeg betalte det i nettbanken, det skal vel sikkert ta 3-4 dager, får håper at det skal gå greit, og alt går så smooth. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tok nesten en uke før betalingen var registrert hos meg også ☺

Anonymkode: a09b2...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det hos meg også! Betalte på torsdag og det står at jeg ennå ikke har betalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...