Oishi Skrevet 9. august 2016 #1 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Ja, somsagt, er det noen som også har samme "problemet"?? Altså jeg sjekket banken og den hadde faktisk trukket på mandag (igår), men på StudentWeb står det at jeg har ikke betalt avgiften. Hmm... Er det noen her som egentlig vet om hvor mange dager tar det før det blir registrert?? Jeg kunne godt ha ringt til skolen selvfølgelig, men jeg ville bare høre med noen her som har vært gjennom dette før så slipper jeg å gå mentalt. >XD Endret 9. august 2016 av Oishi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. august 2016 #2 Del Skrevet 9. august 2016 Det kan ta noen dager før den blir registrert i StudentWeb Hos meg tok det en gang nesten en uke.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #3 Del Skrevet 9. august 2016 Det tar nok noen dager. Mottaker må hente inn og lese inn filer fra banken, og det er ikke sikkert de gjør det hver dag. Sjekk igjen på fredag. Hvis det ikke er registrert da, kan du sende en mail å høre. Regner med du betalte med KID. Anonymkode: 8522e...0b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oishi Skrevet 9. august 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 9. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tar nok noen dager. Mottaker må hente inn og lese inn filer fra banken, og det er ikke sikkert de gjør det hver dag. Sjekk igjen på fredag. Hvis det ikke er registrert da, kan du sende en mail å høre. Regner med du betalte med KID. Anonymkode: 8522e...0b9 Jepp. Hele pakka. Kanskje det er litt dumt å stresse over det siden jeg hadde bare betalt igår >XD!!!!!!! Jeg kan sjekke på fredag jeg. Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oishi Skrevet 9. august 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 9. august 2016 7 minutter siden, Sirah skrev: Det kan ta noen dager før den blir registrert i StudentWeb Hos meg tok det en gang nesten en uke.... OK. Men uansett, vi satser på at det skal gå bra. Hvis det skulle være noe, da er det bare å kontakte skolen. Men så starter skolen jo snart, så det ordner seg etterhvert. Takk for svaret :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 9. august 2016 #6 Del Skrevet 9. august 2016 I fjor når jeg betalte ved et universitet tok det nesten en uke Når jeg betaler med Klarna på nettbutikker går det også en stund fra jeg betaler til jeg får ''takk for din betaling''-sms. Bankene er litt treige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oishi Skrevet 9. august 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 9. august 2016 7 minutter siden, Sirah skrev: Det kan ta noen dager før den blir registrert i StudentWeb Hos meg tok det en gang nesten en uke.... OK. Men uansett, vi satser på at det skal gå bra. Hvis det skulle være noe, da er det bare å kontakte skolen. Men så starter skolen jo snart, så det ordner seg etterhvert. Takk for svaret :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oishi Skrevet 9. august 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 9. august 2016 1 minutt siden, boblevann skrev: I fjor når jeg betalte ved et universitet tok det nesten en uke Når jeg betaler med Klarna på nettbutikker går det også en stund fra jeg betaler til jeg får ''takk for din betaling''-sms. Bankene er litt treige. Oi, tok det så langt tid!?? Vel, jeg betalte det i nettbanken, det skal vel sikkert ta 3-4 dager, får håper at det skal gå greit, og alt går så smooth. Takk for svaret :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #9 Del Skrevet 9. august 2016 Tok nesten en uke før betalingen var registrert hos meg også ☺ Anonymkode: a09b2...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 9. august 2016 #10 Del Skrevet 9. august 2016 Det tar vanligvis 3-5 dager, ikke medregnet helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #11 Del Skrevet 9. august 2016 Ja, det tar gjerne noen virkedager. Anonymkode: 98257...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty ♡ Skrevet 9. august 2016 #12 Del Skrevet 9. august 2016 Slik er det hos meg også! Betalte på torsdag og det står at jeg ennå ikke har betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå