AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1 Del Skrevet 9. august 2016 I natt ble en app automatisk oppdatert, og nå er appen er litt mørkere i fargen, og det går ikke an å trykke på den. Der navnet på appen skal stå står det "venter.." istedet. Slik har den vært siden kl. 7 i dag morges da jeg våkna, og kanskje enda lengere og. Jeg ringte apple store kundeservice, og har prøvd alle tingene de ba meg om. - skru av og på telefonen - Skru av telefonen ved å holde både hjem-knappen og av/på-knappen inne - oppdatere programvaren - Koble iPhonen til PC og prøve å slette appen vi PC - åpne programmet via appstore - nullstille telefonen (da kom alle apper og sånn tilbake automatisk pga iCloud). Noen som har hatt samme problemet, som har klart å løse det? Apple kundeservice hadde ingen flere råd =( Anonymkode: 1bcab...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #2 Del Skrevet 9. august 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: I natt ble en app automatisk oppdatert, og nå er appen er litt mørkere i fargen, og det går ikke an å trykke på den. Der navnet på appen skal stå står det "venter.." istedet. Slik har den vært siden kl. 7 i dag morges da jeg våkna, og kanskje enda lengere og. Jeg ringte apple store kundeservice, og har prøvd alle tingene de ba meg om. - skru av og på telefonen - Skru av telefonen ved å holde både hjem-knappen og av/på-knappen inne - oppdatere programvaren - Koble iPhonen til PC og prøve å slette appen vi PC - åpne programmet via appstore - nullstille telefonen (da kom alle apper og sånn tilbake automatisk pga iCloud). Noen som har hatt samme problemet, som har klart å løse det? Apple kundeservice hadde ingen flere råd =( Anonymkode: 1bcab...ab2 Jeg har det samme problemet med Facebook-appen siden jeg fikk ny tlf i går. Anonymkode: 4ab60...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 9. august 2016 #3 Del Skrevet 9. august 2016 Aldri vært borti.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 10. august 2016 #4 Del Skrevet 10. august 2016 Les denne under: Apper, og følg instruksjonene. Last ned Appen på nytt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå