AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Noen som har prøvd Vagiflex? Har det funket bra for dere? Jeg har bestilt fra nettsiden, bestilte og betalte for over en måned siden men har ikke dukket opp noen pakke i posten ENDA! Har prøvd å maile kundeservice uten å få svar... begynner å bli bekymret, da dette ikke var billig akkurat...! Noen som har bestilt derfra og faktisk fått varen? Anonymkode: 6b75a...d18
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd Vagiflex? Har det funket bra for dere? Jeg har bestilt fra nettsiden, bestilte og betalte for over en måned siden men har ikke dukket opp noen pakke i posten ENDA! Har prøvd å maile kundeservice uten å få svar... begynner å bli bekymret, da dette ikke var billig akkurat...! Noen som har bestilt derfra og faktisk fått varen? Anonymkode: 6b75a...d18 Hvilken side? Flere som selger dette? Har fått gode omtaler av terapeuter dette produktet. Anonymkode: 9362b...d53
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Sexolog Gro Isachsen, i Akersgata 7, telefon 41446744, anbefaler produktet. Dyktig fagperson som ikke anbefaler tull. Sikkert ferien som er årsak til forsinkelsen. Kontakt dem. Anonymkode: 9362b...d53
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Bestilte fra www.vagiflex.com. Var Gro selv som anbefalte det etter sexologisk rådgivning over mail. Hun var kjempeflink og seriøs så det kan sikkert være ferien som er årsaken... ville ikke plage henne med mas om den siden det var en egen kundeservice som vagiflex hadde. Så da de ikke svarte så tenkte jeg bare å høre om andre har hatt samme opplevelse. Noen her som har brukt dette produktet? Erfaringer? Anonymkode: 6b75a...d18
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 Fikk varen. Fungerte ikke for meg. Anonymkode: 44211...296
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå