AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Jeg har det siste året vært enormt opphengt i aldring. Blir 25 år i år, og etter 23 års alderen har jeg kommet i kvartlivskrisa. Jeg vet ikke hva jeg vil utdanne meg innen og har bare vanlig jobb. Jeg er vitne til at mange av mine jevnaldrende, også yngre blir uteksaminert og etablerer seg. Har jo også sett etter flere rynker og er redd for å få alderen i kroppen. Så.. I natt drømte jeg at jeg hadde operert ansiktet. Og jeg kjente meg nesten ikke igjen i speilet, og jeg likte ikke det nye utseendet. I tillegg var det stramt at jeg nesten ikke kunne bevege ansiktet. Om jeg ville ha en pause fra smertene var det en luke oppå hodet jeg kunne dra av, men da så jeg hjernen min og alt som var under huden. Så våknet jeg og lurte på om dette var sant, og var glad det var et mareritt. Men drømmen innhentet meg igjen når jeg sovnet. Noen som vet om dette betydde noe? Hatt noe lignende? Anonymkode: 95a05...221
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Du er rett og slett stresset fordi du føler tida løper ifra deg. På høyere utdanning er det mange i forskjellige aldre. På mitt studie er det flere som er godt over 40. Det er nok et tegn på at du vil prestere noe mer. Ellers kan nok slike drømmer hjemsøke deg senere i livet. Anonymkode: 9a4c1...5fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå