Gjest Ethereal Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 Er det noen som har prøvd den? Frisøren brukte den på meg en av gangene i det siste, og jeg lurer på om jeg skal kjøpe den....Men jeg er redd for at den skal være fet og tung og ikke gi noe hold til mitt korte hår. Noen som vet? Ifølge beskrivelsene er det jo et slikt produkt som bortimot vasker kjøkkenet for deg om du ber det om det, og det tror jeg ikke noe på :-?
Cilla Skrevet 11. november 2004 #2 Skrevet 11. november 2004 Den vasker ikke kjøkkkenet DET kan jeg love deg Men jeg bruker bare den nå, den oppfyller omtrent 90% av kravene jeg har til en stylingkrem, har kort hår med litt lengde på, og bruker den for å få litt rufs. Den er seig, men ikke så seig som crudeclay og lettere å jobbe med, og enkelt å bare bruke hendene og "puffe" opp håret senere på dagen. Men håret blir litt fett som de fleste andre tilsvarende produkter. Men hadde krukken min blitt tom hadde jeg nok kjøpt ny....så det sier vel hva jeg mener om den????
Gjest Ethereal Skrevet 11. november 2004 #3 Skrevet 11. november 2004 Da er den nok så godt som kjøpt.... Skal teste ut healthandbeautydepot igjen, denne gangen skal jeg holde meg under 200-kronersgrensen. Hybrid Putty koster ca 10 USD (hvor mye koster den hos frisør? ca 250?), Shaper-sprayen koster ca 12 USD, hos frisør her 300NOK. Og så må jeg finne en liten ting til....
Gjest Ethereal Skrevet 11. november 2004 #6 Skrevet 11. november 2004 Hvor mye er portoen hos HABD? Jeg bestilte akkurat to produkter (blant annet shapeshift-en), og de kom tilsammen på 22 USD, dvs 140 NOK (jeg fant ikke noe annet til å fylle opp til 200NOK-grensen). Portoen er høy, 22 USD, men allikevel lønner det seg; for produkter verdt over 500NOk betaler jeg 280 inkludert porto fra habd, og de er helt greie på levering; det tar litt over en uke fra USA.
Miss-X Skrevet 11. november 2004 #7 Skrevet 11. november 2004 Noen som vet? Ifølge beskrivelsene er det jo et slikt produkt som bortimot vasker kjøkkenet for deg om du ber det om det, og det tror jeg ikke noe på :-?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 11. november 2004 #8 Skrevet 11. november 2004 Hvordan er denne kontra Sebastians threads? Noen som har prøvd begge?
Gjest Ethereal Skrevet 11. november 2004 #9 Skrevet 11. november 2004 Hvordan er denne kontra Sebastians threads? Noen som har prøvd begge? Jeg vil tippe at den er seigere, og derfor bedre på et kortere hår. Threads funket bra for meg før jeg klippet meg, men nå klapper håret bare sammen av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå