Gå til innhold

Hund som ikke har det bra og blir behandla dårlig av eier. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett hunden, men en venninne av meg har en kompis som har en puddel. Hunden har det tydeligvis ikke noe greit,  men hun er så feig og tør ikke å si noe til han. Jeg har tenkt mye på dette og føler jeg må gjøre noe 

Hunden ligger visst bare i et hjørne og ser lei seg ut. Han er full av floker og ser ut som han har dreads. Nærmer du deg hunden,  blir han redd og skjelver. Hun har vært vitne til at han har slått hunden. Til og med da sa hun ingenting. Han går aldri tur med hunden. Bare slipper han ut i hagen.

Jeg klarer ikke å få hunden ut av hodet. Det er tydelig han ikke blir behandlet så bra. Får så vondt. Noe jeg kan gjøre? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring eller send en bekymringemelding til mattilsynet. Du kan være anonym om du ønsker.

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Tvist skrev:

Ring eller send en bekymringemelding til mattilsynet. Du kan være anonym om du ønsker.

Takk. Det skal jeg gjøre :) 

Skrevet

Du kan varsle mattilsynet ja, pudler skal klippes og stelles... 

Gjest AvocadoMelon
Skrevet

Altid vondt å lese når dyr ikke har det bra :( flink du er som står opp for hunden!:)

Skrevet

Ring politi, mattilsynet, Dyrebeskyttelsen,alle instanser.  Ring og ring, ikke gi deg!

Dette er alvorlig mishandling og TS MÅ stå opp for hunden.  Sosiopat fyren orker jeg ikke engang si noe mere om, men hadde mistet all respekt for ei venninne som bivåner dyremishandling og ikke gjør en dritt.  Etter at hunden er reddet hadde jeg droppet henne totalt.

Anonymkode: 83745...6e4

• Liker 2
Skrevet

Det er vel bare feiginger som ikke hadde turt å gjøre noe med slike ting!

Anonymkode: b18d9...04f

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan noen bare sitte og se på noen slår hunden sin? Det er galskap. Jeg hadde sprutet ild om jeg så en idiot slå dyret sitt!  Ring mattilsynet asp! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...