AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Så min samboer og jeg snakket i utgangspunktet om å prøve nå til høsten, men pga hans skolegang og slikt så skal vi vente til etter jul. Jeg gleder meg skikkelig, men samtidig redd for at det skal ta kjempe lang tid, og at han plutselig endrer mening og utsetter nok en gang. Det å få barn er noe jeg har sett frem til så utrolig lenge nå Noen med erfaringer? Anonymkode: df8cc...8ee
Frostrose Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Vi hadde bestemt oss for å prøve etter jul, men så sa plutselig mannen at vi kunne prøve nå. Har ventet et par år på at han også ønsket barn, så da bare kjørte jeg på. Jeg tror man blir raskere klar når man først har satt en dato.
Selise Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 13 minutter siden, Frostrose skrev: Vi hadde bestemt oss for å prøve etter jul, men så sa plutselig mannen at vi kunne prøve nå. Har ventet et par år på at han også ønsket barn, så da bare kjørte jeg på. Jeg tror man blir raskere klar når man først har satt en dato. Så heldig du er da :D hehe. Var bare å kjøre på da. Det skjer nok ikke hjemme hos meg, sånn mtp studier og slikt. Og flytting neste sommer. Men har du tatt noe folat og forberedt deg sånn?
Frostrose Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 Ja Var hos legen for en uke siden for å sjekke noe annet, så da ba jeg ham sjekke at alle vitaminer var på plass mht. prøving, og han gav meg klarsignal selv om jeg bare hadde tatt folat noen dager.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Så min samboer og jeg snakket i utgangspunktet om å prøve nå til høsten, men pga hans skolegang og slikt så skal vi vente til etter jul. Jeg gleder meg skikkelig, men samtidig redd for at det skal ta kjempe lang tid, og at han plutselig endrer mening og utsetter nok en gang. Det å få barn er noe jeg har sett frem til så utrolig lenge nå Noen med erfaringer? Anonymkode: df8cc...8ee jeg ville ha begynt før dere "planlegger" å prøve, alt ordner seg uansett til slutt. Vi planla å begynne å prøve ifjor vinter/høst, men har enda ikke sett noe til verken mensen eller graviditet.. Jeg angrer veldig på at jeg ikke sluttet med pilla noen mnd før enn det jeg gjorde.. Anonymkode: eea72...bbe
Selise Skrevet 10. august 2016 #6 Skrevet 10. august 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg ville ha begynt før dere "planlegger" å prøve, alt ordner seg uansett til slutt. Vi planla å begynne å prøve ifjor vinter/høst, men har enda ikke sett noe til verken mensen eller graviditet.. Jeg angrer veldig på at jeg ikke sluttet med pilla noen mnd før enn det jeg gjorde.. Anonymkode: eea72...bbe Problemet er at jeg ikke kommer til å få han med på det, fordi han vil absolutt ikke få barn før han er ferdig på skolen og vi har fått flyttet. Må flytte til sommeren nemlig :/ P-pillen sluttet jeg med til jul som var, da kroppen begynte å reagere på det. Så til jul har jeg gått uten pilla i ett år. Så kjedelig at det har tatt så lang tid for dere har dere sjekket opp om dere kan få hjelp, eller er det for tidlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå