Gå til innhold

Runde to?

Anbefalte innlegg

Gjest Absolutt
Skrevet

Noen erfaringer her med å gå tilbake og date en du har datet før?

Jeg datet en fyr for et par år siden. Det var nokså mye styr rundt datinga, han var litt douche og det var vel jeg og, så det var ikke liv laga mer enn ca 3mnd. Så for en liten stund siden begynte vi å sende litt snaps igjen til hverandre (mest pga noen felles venner) også ville han at vi skulle møtes igjen. Jeg var ganske skeptisk pga forrige gang, og fordi jeg aldri har datet/holdt på med noen 2 runder. Når jeg er ferdig med noen, er jeg veldig ferdig, kutter all kontakt og anser det ikke som en mulighet å prøve igjen. Så jeg har utsatt å møte han inntil for halvannen uke siden. Det var veldig hyggelig og han virker litt annerledes, roligere og ganske langt unna douch oppførselen han hadde første gang. Det jeg lurer på, er dette noe vits? Eller ender man i samme keipa som tidligere? Jeg er selvfølgelig klar over at det alltid er individuelt og kommer an på deg og han osv, men noen som har erfaring fra runde 2? Jeg er sånn smålig gira på fyren igjen. Han er rett over 30 og jeg et par år yngre.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan faktisk hende han har blitt voksen nå. Han er jo i alderen "fra guttunge til mann" nå. Så gi han en sjans :) 

Anonymkode: 90a82...f3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skriver du ikke bare drittsekk i stedet for douche? Det ser utrolig dumt ut å skrive en tekst på norsk med innslag av engelske ord og uttrykk.

Angående spørsmålet ditt, hvorfor tenke så mye over ting? Treff ham og se, du forplikter deg jo ikke for livet av noen treff.

Anonymkode: 1db80...cca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gitt en sånn person en ny sjans. Gikk ikke bedre andre gangen. Tenker at det er en grunn til at det ble slutt i første omgang. 

Anonymkode: 89048...0c7

Gjest Absolutt
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver du ikke bare drittsekk i stedet for douche? Det ser utrolig dumt ut å skrive en tekst på norsk med innslag av engelske ord og uttrykk.

Angående spørsmålet ditt, hvorfor tenke så mye over ting? Treff ham og se, du forplikter deg jo ikke for livet av noen treff.

Anonymkode: 1db80...cca

Det er fullt mulig, men i den situasjonen passet ikke drittsekk da jeg mener det er hakket hardere enn douche. Mulig at dust hadde vært bedre å bruke.

Meg og akkurat han ble fortalt for å vise relevansen til spørsmålet mitt. Jeg kommer uansett til å møte han akkurat fram til jeg ikke gidder lenger, det jeg spør etter er andres erfaringer fra å date noen igjen man har datet før. Jeg har heller ikke nevnt noe om å forplikte seg, hvor tar du det fra? Er det å overtenke når man spør om andre har vært borti det samme?

Til svaret ditt "Treff ham og se" jeg spør ikke deg eller noen andre her om jeg skal treffe han igjen. Kan du ikke svare på det jeg spør om i stedet for å tolke innlegget om til noe annet?

Gjest Absolutt
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gitt en sånn person en ny sjans. Gikk ikke bedre andre gangen. Tenker at det er en grunn til at det ble slutt i første omgang. 

Av samme grunn til at det ikke gikk første gang?

Gjest Absolutt
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan faktisk hende han har blitt voksen nå. Han er jo i alderen "fra guttunge til mann" nå. Så gi han en sjans :) 

Anonymkode: 90a82...f3a

Det kan hende du har rett i, kan skje mye i den alderen både for kvinner og menn :)

Skrevet

Leste først at det var et par mnd siden du datet han sist, men ser nå at det er snakk om år. Da er det faktisk en viss sjanse for at han blitt mer voksen og moden. Så hvorfor ikke? :) Det er verdt å prøve. Kan gå bra det der. Har dessverre ikke noe å sammenligne med. 

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Absolutt skrev:

Av samme grunn til at det ikke gikk første gang?

Ja. En fyr forandrer ikke personlighet. Han min var også dust første gangen, men når han kom tilbake var han roligere, greiere og mer omtenksom. Men han holdt tilbake, sa at han ikke var klar for et forhold blabla. Jeg ga det halvannen måned og så orket jeg ikke mer. Bedre å spare seg til den store kjærligheten.

Skrevet

Gjorde nettopp feilen med å involvere meg med en eks igjen, som tilsynelatende hadde forandret seg... Ble litt forelsket, og så kom dusten frem IGJEN.... 

Skrevet

Opplevde det samme som Celinus over meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...