AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1 Del Skrevet 9. august 2016 Er det noen som kjenner mange tyske her? Jeg har sansen for tyskklingende navn eller navn i tysk tradisjon. Eksempler: Hermann, Konrad, Theodor, Werner, Walter, Wilhelm etc. Anonymkode: 494e7...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 9. august 2016 #2 Del Skrevet 9. august 2016 Adolf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #3 Del Skrevet 9. august 2016 Har kjent og også jobbet med noen tyskere, vet ikke om det et typisk sånne navn du er ute etter, men gikk vel mest i Wolfgang, Mathias, Thomas, Andreas, Klaus, Florian. Trenger du inspirasjon til tyske navn så får du Google etter navna til den tyske OL troppen! Anonymkode: 0832b...3e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 9. august 2016 #4 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg har forelsket meg i navnet Ludvig. Mannen min vil ikke ha det så lillebror i magen har enda ikke fått navn, og han skal etter beregningen komme om 14 dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #5 Del Skrevet 9. august 2016 10 minutter siden, Sly skrev: Adolf. Morsomt 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kjent og også jobbet med noen tyskere, vet ikke om det et typisk sånne navn du er ute etter, men gikk vel mest i Wolfgang, Mathias, Thomas, Andreas, Klaus, Florian. Trenger du inspirasjon til tyske navn så får du Google etter navna til den tyske OL troppen! Anonymkode: 0832b...3e8 Wolfgang blir litt for spesielt igjen, men de andre er OK. Bare synd at det virker som de fineste også er veldig oppbrukt! Et øyeblikk siden, Forundret.. skrev: Jeg har forelsket meg i navnet Ludvig. Mannen min vil ikke ha det så lillebror i magen har enda ikke fått navn, og han skal etter beregningen komme om 14 dager Ludvig er fint, men vi har det dessverre i den nærmeste venneflokken allerede. Anonymkode: 494e7...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 9. august 2016 #6 Del Skrevet 9. august 2016 Albert da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guarana Skrevet 9. august 2016 #7 Del Skrevet 9. august 2016 Helmut, Maximilian, Jannis, Leopold, Rupert, Sigmund, Rainer, Constantin, Sasha, Kolja, Roman, Erich, Oliver, Sven, Peter, Stephan, Martin, Robert, Hans, Jens, Malte, Jürgen, Alle er sikkert ikke tyske, men vet de er vanlige i tyskland 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #8 Del Skrevet 9. august 2016 Henrik. Anonymkode: b682a...447 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. august 2016 #9 Del Skrevet 9. august 2016 Manuel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #10 Del Skrevet 9. august 2016 Per Aron Anonymkode: 7fd90...519 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #11 Del Skrevet 9. august 2016 Didrik, Ulrik, Jørgen, Helmer/Helmut, Rikard. Anonymkode: b682a...447 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. august 2016 #12 Del Skrevet 9. august 2016 Heinz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 9. august 2016 #13 Del Skrevet 9. august 2016 Günther Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #14 Del Skrevet 9. august 2016 Bernhard! Anonymkode: 1d6f6...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #15 Del Skrevet 9. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bernhard! Anonymkode: 1d6f6...a5f Det er dette jeg egentlig vil ha, men samboer er ikke med på notene Anonymkode: 494e7...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 9. august 2016 #16 Del Skrevet 9. august 2016 Heine, Fabian, Caspar, Gustav, Hans, Helmer, Olivier, Verner, Vilhelm, Peter, Stefan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 9. august 2016 #17 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er dette jeg egentlig vil ha, men samboer er ikke med på notene Anonymkode: 494e7...41a Arg! Hva skal man gjøre med slike? Si det blir enten Bernhard eller Hubert! Endret 9. august 2016 av Forundret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #18 Del Skrevet 9. august 2016 31 minutter siden, Forundret.. skrev: Arg! Hva skal man gjøre med slike? Si det blir enten Bernhard eller Hubert! Eller finn noe som begge liker.... Anonymkode: dfce0...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #19 Del Skrevet 9. august 2016 Min søster bor i Tyskland. Finner blant annet følgende navn i hennes bekjentskapskrets der: Tobias, Adrian, Lukas, Jonas, Felix, Simon, Stefan, Niklas, Markus, Benjamin, Lars og Thomas. Anonymkode: 6cb9b...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #20 Del Skrevet 9. august 2016 1 time siden, Forundret.. skrev: Arg! Hva skal man gjøre med slike? Si det blir enten Bernhard eller Hubert! Anonymkode: 494e7...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå