Gjest Kanskje mamma??? Skrevet 11. november 2004 #1 Del Skrevet 11. november 2004 Har vært kvalm og uvel i to dager nå. Tok en Clearblutest, (venter ikke mensen før på mandag :oops: ). Klarte ikke å vente jeg... Og et svakt blått kryss kom opp Et svakt kryss teller det eller? Jeg er så utrolig glad! Hadde en SA for tre uker siden. Hadde før det en MA i uke 13. Så nå vil jeg at spiren skal være i magen min i 9 måneder.Vet dere om sjansen er stor for at jeg kan miste igjen siden jeg ble gravid uten å ha hatt en periode med menstruasjon først? Hadde ingen utskraping denne gangen. Kroppen ordna opp selv. Ved MAèn måtte jeg ta utskraping. Ventet da 1 pp før jeg ble gravid igjen. Men det endte i en SA. 4 stressendes måneder har det vært. Denne gangen vil jeg det skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 11. november 2004 #2 Del Skrevet 11. november 2004 Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. november 2004 #3 Del Skrevet 11. november 2004 Gratulerer! Håper alt går på skinner denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fast bruker Skrevet 11. november 2004 #4 Del Skrevet 11. november 2004 Gratulerer (klart et svakt kryss teller!). Håper alt går bra for deg denne gangen, etter hva jeg har lest er det ingen større sjanse for å miste igjen hvis man har mistet før, enn for de som aldri har mistet. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. november 2004 #5 Del Skrevet 11. november 2004 Gratulerer så mye! Og lykke til. Får håpe det går bra denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. november 2004 #6 Del Skrevet 11. november 2004 Dobbeltposting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 11. november 2004 #7 Del Skrevet 11. november 2004 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 11. november 2004 #8 Del Skrevet 11. november 2004 Gratulera so mykje, og lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. november 2004 #9 Del Skrevet 11. november 2004 Gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apriljente: Skrevet 11. november 2004 #10 Del Skrevet 11. november 2004 Alle gode ting er 3... :-) :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå