Gjest Hel Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 Men denne er litt mer komplisert. Jeg er i Norge for øyeblikket og han er i USA. Bursdagen hans er den 16. så jeg rekker ikke sende noe i tide (skal kjøpe gavene der borte når jeg drar dit). Jeg vet jo at det er veeeldig lite jeg kan gjøre så langt borte fra han men vil så gjerne få gjort noe. Er det noen super kreative mennesker her som vet om noe? :klø:
Caramba Skrevet 11. november 2004 #3 Skrevet 11. november 2004 Prøv å kjøp noe som er relatert til interessene hans, kanskje? Spørs jo også hvor mye penger du tenker å bruke, men hva med en tøff DVD- boks, en bra bok, genser, musikk, noe tøft til leiligheten hans osv osv osv... Gaver til kjærester er forresten vanskelig, driver å grubler på julegave til min nå, og vet ikke helt hva det skal bli for noe selv........ :klø:
Gjest Hel Skrevet 11. november 2004 #4 Skrevet 11. november 2004 Gaver har jeg allerede tenkt ut. Blir DVD spiller til soverommet hans og Seinfeld DVDene. Skulle kjøpe et spill han ville ha og men det fikk han av moren sin isteden så jeg har nå 50 dollar (300 kr) igjen å bruke men vet ikke helt på hva. Noen forslag? Får ikke gitt gavene før 6. desember. Vil bare gjøre noe på selve dagen men aner ikke hva. Tlf. sex hadde jo vært gøy men det er så dyrt å ringe til USA (bor hos foreldrene mine så det er de som betaler den regningen). Vi holder kontakt gjennom internett for det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå