Gå til innhold

Han er i tankene mine hele tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en mann. En kjekk mann. Som jeg ikke klarer å la være å tenke på. Tankene mine handler om ham, hele tiden. Går fra å tenke hyggelige ting vi kan gjøre sammen, til seksuelle ting. Når jeg møter ham, så dunker hjertet mitt fortere enn normalt, og det føles ut som om det dunker på utsiden av kroppen min. Når vi møtes, så følger han meg med blikket sitt. Jeg kjenner på hele meg at jeg liker ham så utrolig mye. At jeg nesten føler at jeg elsker ham. Han spør om meg til felles venner. Og da fortelle han bl.a kinky ting han vil gjøre med meg. Og det liker jeg at han gjør. Blir veldig glad av det. Har så lyst til å ha sex med ham, og føle hans hender over kroppen min. Fantaserer om han mye også... Måtte bare lufte tankene mine i natten. Noen andre som har det slik? Hva tenker dere om han spør etter meg til felles venner? 

Anonymkode: 02e30...7b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er forelsket, og han virker interessert i deg. Spør om dere skal finne på noe sammen, uten venner? Dette virker jo som hodestups forelskelse - go for it og kos deg!

Anonymkode: 22322...dcc

AnonymBruker
Skrevet

Er han myyyyye eldre enn deg? (Som i at du er tenåring og han er voksen?) Opptatt? Hvis ingen av delene, go for it 😄👍🏼

Anonymkode: 5d661...8fa

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i midten av 30 årene begge to. Har bok tett i at jeg er forelsket. Deilig, spennende og hærlig følelse❤️ Ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

*nok rett i😀

Skrevet

Hahaha! Han spør vennene dine om deg og forteller de hvilke kinky saker han har tenkt å gjøre med deg?

Jeg tenker;

Han må fremstå som verdens mest sosialt utilpassede overfor vennene dine. (Hva i alle dager tenker de om han?) Men det funker tydeligvis på deg, og akkurat det kan jeg forstå. Jeg sier som de andre her; go for it! :)

• Liker 3
Skrevet

Når han ser meg, så stirrer han og følger blikket mitt hele tiden, uten å smile. Men samtidig så er det noe med stirringen hans. Hvorfor gjør noen det? Har ikke noe i mot det, men bare lurer😉 Han har også sagt at jeg er deilig, sexy og finest uten klær 💕💕💕 Ts 

Skrevet

Jeg synes han høres ut som han er fullstendig creepy og sosialt tilbakestående. 

Hvem voksne menn snakker  med felles kjente om kinky ting de skal gjøre med en alle kjenner - uten at noen reagerer?? Dere møtes tydeligvis en del, men dere snakker ikke sammen? Han bare stirrer? Hvorfor sier han det ikke til deg isteden? Det kan neppe være av sjenanse siden han synes det er naturlig å utlevere seksuelle preferanser i hytt og pine. 

Jeg er noen år eldre enn dere og synes fyren virker mildt sagt turn off.

• Liker 3
Skrevet
Den 10. august 2016 at 11.38, AnonymBruker skrev:

Når han ser meg, så stirrer han og følger blikket mitt hele tiden, uten å smile. Men samtidig så er det noe med stirringen hans. Hvorfor gjør noen det? Har ikke noe i mot det, men bare lurer😉 Han har også sagt at jeg er deilig, sexy og finest uten klær 💕💕💕 Ts 

Hvor gammel er du?

Skrevet

Ryddet for personangrep og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...