Gå til innhold

Er det meg det er noe galt med? Jeg tror jeg tuller av

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Nå har det seg slik at jeg har møtt en jeg virkelig liker,  jeg er blitt forelska og det har jeg ikke vært på 8-9 år🙊Så det er kanskje ikke så rart at jeg ikke vet noen ting om verken menn eller noe. vi møttes for rundt en og en halv mnd siden. Vi møtes en del men han har en jobb der han er en del borte også. De gangene vi møtes så ligger vi enten på sofaen og ser filmer og serier, er hos en felles venn, bare prater og har det fint sammen. Han er veldig glad i å ligge å holde rundt meg, kysse meg og kose. Prater en del på Snapchat og mld. Men også der kan han være litt fraværende, om jeg sender snapper jeg sender til flere, som ikke er "til" han så svarer han aldri 😜

Så kommer det jeg tenker på, igår var han her og jeg var i det humøret at jeg gjerne kunne tatt en runde i høyet. Men da jeg hintet frem om det så sa han at han var så sliten og at han ikke orket det. Og jeg som trodde at menn aldri sa nei til sex, han ville heller ligge kose. Er han ikke så interessert mer? Da jeg lå over til han sist skulle han dra på jobb tidli om morgenen, men før han dro kom han å la seg ved siden av meg og holdt rundt meg, jeg lot som jeg sov. Og da han dro så kysset han meg, selv om han trodde jeg sov. Da fikk jeg følelsen av at han var litt interessert igjen? Jeg aner ikke hva jeg skal tenke jeg. I morgen drar han på jobb, skal være borte 1mnd, og han hadde ikke tid idag til å møte meg. Men sendte meg en mld om at han var stresset og at han var lei seg for at han ikke rakk å komme. Og nå skal jeg gå å lure på dette helt til han kommer hjem, om jeg til da i det hele tatt har fått guts til å spørre🙈 Håper det er noen der ute som kan tenke litt for meg 😊👍🏻

Anonymkode: 4f224...3cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han vil du skal bli forelska i han før dere har sex..

Anonymkode: 96bd6...3fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn sier ikke alltid ja til sex nei. På lik linje med kvinner kan de også være slitne og bare ha lyst til å kose. Det alene er ikke nødvendigvis et tegn på at han ikke er interessert.

Anonymkode: f1844...acd

• Liker 7
Skrevet (endret)

🤔

Endret av Elineja
AnonymBruker
Skrevet

Vi har jo hatt sex tidligere, så det er jo ikke det som er problemet. Jo jeg skjønner at de kan være slitne, men det var vell mer den måten han sa det på.. Virket liksom litt sur og uinteressert 😊

Gjest Mibella
Skrevet
1 minutt siden, Elineja skrev:

Vi har jo hatt sex tidligere, så det var ikke det som var problemet 😊

Åja sorry, litt trøtt her 😊 

Nei jeg vet ikke, han sendte melding og beklaget for at han ikke greide å møte deg så du betyr noe for han det er sikkert.

Skrevet

Synes det høres helt ok ut det du skriver TS. Menn er ikke alltid klare for å hoppe i høyet. Vær glad for at han tør vise sine virkelige sider sammen med de, at han er seg selv er ett godt tegn.

Skrevet

Han jeg dater for tiden kan også virke litt fraværende når han ikke er hjemme. Tatt det som at han er opptatt av andre ting og jeg sender ting når jeg vil selvom jeg ikke alltid får svar. Får somregel "savner deg 😘" når han har vært borte lenge. Nå er det sjelden han ikke vil ha sex, men det har faktisk hendt, uten at jeg tenkte så mye på det. Vi lå jo uansett og koste hele kvelden og natta. Han var sliten, og kunne vel kanskje virke litt uinteressert akkurat da. Han bor 40 min med bil unna meg, noe som har ført til at han stort sett er hos meg da han har vært mellom jobber og skal nå begynne å jobbe i nærheten av der jeg bor (jeg drar fortsatt på jobb mens han er hos meg). 

Forrige gang han var borte (på hjemstedet sitt som er et stykke unna) fikk jeg omtrent ikke tak i han og selvfølgelig tenkte jeg med en gang at han ikke var interessert. Ringte han en gang og da virket han absolutt ikke interessert i å prate med meg. Da han dro hjemover ringte han og spurte om vi kunne være hos han da han heller ville det. Dette funket ikke for meg da jeg skulle på jobb 06:00 dagen etter (har ikke noe imot om vi er hos han om jeg ikke må på jobb sykt tidlig), da kom han til meg isteden og sa "jeg ville jo aldri dratt hjem om ikke du var der, har savnet deg". Han holder også rundt meg om natta og koser om morgenen når han våkner av klokka mi. Masse tegn på at han liker meg. 

Meen jeg ser greia di, vi er ikke sammen fordi han ikke vil enda. Og det er mye som gjør meg usikker selvom jeg ser han ikke kan fake alt han gjør. Ser ut som din situasjon er litt lik. Jeg har funnet ut at jeg bare gir det tid og oppfører meg som før, så får jeg håpe at ting går min vei etterhvert. Det er jo kos nå, og om ting skjærer seg har jeg iallefall hatt en sinnsykt bra sommer 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Inwe skrev:

Han jeg dater for tiden kan også virke litt fraværende når han ikke er hjemme. Tatt det som at han er opptatt av andre ting og jeg sender ting når jeg vil selvom jeg ikke alltid får svar. Får somregel "savner deg 😘" når han har vært borte lenge. Nå er det sjelden han ikke vil ha sex, men det har faktisk hendt, uten at jeg tenkte så mye på det. Vi lå jo uansett og koste hele kvelden og natta. Han var sliten, og kunne vel kanskje virke litt uinteressert akkurat da. Han bor 40 min med bil unna meg, noe som har ført til at han stort sett er hos meg da han har vært mellom jobber og skal nå begynne å jobbe i nærheten av der jeg bor (jeg drar fortsatt på jobb mens han er hos meg). 

Forrige gang han var borte (på hjemstedet sitt som er et stykke unna) fikk jeg omtrent ikke tak i han og selvfølgelig tenkte jeg med en gang at han ikke var interessert. Ringte han en gang og da virket han absolutt ikke interessert i å prate med meg. Da han dro hjemover ringte han og spurte om vi kunne være hos han da han heller ville det. Dette funket ikke for meg da jeg skulle på jobb 06:00 dagen etter (har ikke noe imot om vi er hos han om jeg ikke må på jobb sykt tidlig), da kom han til meg isteden og sa "jeg ville jo aldri dratt hjem om ikke du var der, har savnet deg". Han holder også rundt meg om natta og koser om morgenen når han våkner av klokka mi. Masse tegn på at han liker meg. 

Meen jeg ser greia di, vi er ikke sammen fordi han ikke vil enda. Og det er mye som gjør meg usikker selvom jeg ser han ikke kan fake alt han gjør. Ser ut som din situasjon er litt lik. Jeg har funnet ut at jeg bare gir det tid og oppfører meg som før, så får jeg håpe at ting går min vei etterhvert. Det er jo kos nå, og om ting skjærer seg har jeg iallefall hatt en sinnsykt bra sommer 😉

Tusen takk for svar 😊 Jeg får vell bare vente å se jeg også, og passe på at jeg ikke maser for mye 🙊 Lykke til med deg og daten din👍🏻 vi får håpe på at det ordner seg for oss 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...