Gå til innhold

Kjønnssykdom

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

har siden jeg var 18 hatt seks sexpartnere, 3 år fast med kjæreste, men når det tok slutt, har jeg hatt mye sex, 5 stk siden jul, og ubeskyttet. Jeg har ikke vært plaget eller noe, men har bestilt legetime for å sjekke meg. 

Lest litt på nettet om symptomer, noen som har erfaring med kjønnssykdom? Har ingen, men står klamydia er vanskelig å spotte.

Anonymkode: 2c329...b93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jesus. Vent til du har testet deg før du begynner å stresse.

Hoveårsak til å bruke kondom er forresten ikke klamydia, den er enkel å behandle. HPV og hiv er mye verre.

Anonymkode: 19408...c46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hoveårsak til å bruke kondom er forresten ikke klamydia, den er enkel å behandle. HPV og hiv er mye verre.

Sidestiller du HPV og HIV? Ville heller sidestilt HPV og herpes.

Anonymkode: 4e8ad...796

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns den nedlatende tonen er litt lavmål. Hva er galt med å ville være informert/ville vite mer?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sidestiller du HPV og HIV? Ville heller sidestilt HPV og herpes.

Jeg sidestiller dem da ikke, jeg nevner bare for TS at det er på grunn av disse man bør bruke kondom. Klamydia er jo en bagatell så lenge man behandler seg.

Herpes kan du få selv med kondom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns den nedlatende tonen er litt lavmål. Hva er galt med å ville være informert/ville vite mer?

Da er det kanskje bedre å bruke nettsider med god informasjon? KG er vel ikke akkurat stedet jeg ville startet om jeg ønsket å opplyse meg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Da er det kanskje bedre å bruke nettsider med god informasjon? KG er vel ikke akkurat stedet jeg ville startet om jeg ønsket å opplyse meg selv.

Nå spurte jeg om deres erfaring, men herregud, whatever 

Ts.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at HPV-virus kan føre til celleforandringer og konisering, mens klamydia er borte med en kort kur.

Vær så god.

• Liker 1
Skrevet

Ts.

Jeg har ingen erfaring med kjønnsykdommer, har passet på å beskytte meg så jeg har heldigvis ikke fått noe slikt. Kjenner til noen ( et par stk faktisk det siste året) som har hatt hyppig og ubeskyttet sex og som har endt opp med HIV i ganske ung alder, tragisk! 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Forundret.. skrev:

Kjenner til noen ( et par stk faktisk det siste året) som har hatt hyppig og ubeskyttet sex og som har endt opp med HIV i ganske ung alder, tragisk! 

Godt gjort å kjenne to av de litt over tohundre som fikk konstatert hivsmitte det siste året.

Skrevet

Jeg har hatt mye ubeskyttet sex og hatt klamydia en gang. Fikk symptomer raskt med svie, kløe og utflod. Gikk bort med en enkel antibiotikakur :)

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt gjort å kjenne to av de litt over tohundre som fikk konstatert hivsmitte det siste året.

Skjønner at du automatisk går ut i fra at disse er nordmenn.. Noe dem ikke er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...