Gå til innhold

Hva fra Dermalogica liker du IKKE


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

"Alle" liker jo Dermalogica, og det gjør jeg selv også, men jeg liker langtfra alt jeg har prøvd. Mine no-nos er:

*Øyensminkefjerneren (fjernet ikke normal mascara en gang, måtte gni og gni for harde livet)

*Øyenkremene (Total Eye Care og Intensive ett eller annet)---ingen effekt whatsoever

*Multivitamin-håndkremen (trekker raskt inn og alt det der, men jeg måtte smøre hele tiden)

*Sheer Tint Moisture---seig og klissete, fargen var skittenaktig, huden ble glatt og fettete (og jeg har TØRR hud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hittill har jeg bare feilet på sheer tint moisture...

Den er som du sier: seig og klissete.

Følte meg skitten av den :-?

Litt enig i håndkremen. Den er god men tror den er veldig udrøy. Smører meg mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyekremen (total eye care) var en bommert - den er helt unyttig . Ikke noe effekt i det hele tatt, men resten har jeg vært fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentle cream exfoliant - jeg ser ikke at den har noen effekt i det hele tatt på min hud.

Active moist - ikke nok fuktighet

Essential cleansing solution - helt plain rensemelk, ikke verdt prisen

Special clearing booster - aktiv ingrediens er 5% Benzoyl Peroxide. Da kan man like gjerne kjøpe Basiron på apoteket til en brøkdel av prisen.

Foundation - dekker dårlig, og er feit.

Men jeg digger øyensminkefjerneren - et lett strøk, så er alt borte, også mascara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg digger øyensminkefjerneren - et lett strøk' date=' så er alt borte, også mascara.[/quote']

Må bare si meg enig. Den beste jeg har prøvd!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skin smoothing cream :-? Alt for fet/rik for min hud, fikk oljete og kvisete hud i ansiktet mens jeg brukte den.. Kuttet kjapt ut da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skin smoothing cream :-? Alt for fet/rik for min hud' date=' fikk oljete og kvisete hud i ansiktet mens jeg brukte den.. Kuttet kjapt ut da ja.[/quote']

Jeg har normal / tørr hud og det er den beste og drøyeste fuktishetskremen jeg har brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Samme her, den er helt herlig! Men jeg gjorde en liten feil akkurat... bestilte en ny stor tube bare for å konsantere at denne kan jeg ikke bruke i vinter. Huden min er nemlig normal/tørr i sommerhalvåret og tørr i vinterhalvåret... Har noen prøver på Intensive Moisture Balance og den passer meg utmerket nå. Får vel bare la skin smoothing creme stå i skapet frem til våren :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da burde du jo heller prøvd Active Moist....

Næh. Har slått meg til ro med Shiseido Pureness Matifying Moisturiser, den er perfekt til meg. Også om høsten, virker det som. Får se til vinteren... Er ikke produktjunkie jeg vettu. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Næh. Har slått meg til ro med Shiseido Pureness Matifying Moisturiser, den er perfekt til meg. Også om høsten, virker det som. Får se til vinteren... Er ikke produktjunkie jeg vettu. :sjarmor:

produktjunkie?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Junkie=narkoman, produktjunkie= person som må prøve det meste av skjønnhetsprodukter :roll:  :oops:

og du er det?

uff...finnes det ikke noe slags rehabelitering for dette? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at Body Lotion'en og Body wash'en ikke var noe særlig. De var helt grei, men ikke til den prisen!! Har prøvd mange andre som er bedre. I tillegg luktet de ikke noe spesielt godt... Litt for krydret for min smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

og du er det?

uff...finnes det ikke noe slags rehabelitering for dette? :ler:

Jeg VAR, nå har jeg stort sett slått meg til ro (og har andre ting å bruke pengene på), men for et par år siden....Say no more.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sheer Tint var ikke noe særlig nei.

Anti-bac fungerer kanskje for noen, men for meg var den aaaltfor sterk.

Jeg er heller ingen fan av Daily microfoliant. Synes ikke den gjorde noe særlig for huden. Med mindre man faktisk brukte den daglig, da fikk jeg tørr overhud.. Oppskrytt spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine bommerter:

- Multivitamin-håndkremen - klissete og ikke noe tess

- deodoranten - funker ikke

- intensive moisture masque - synes ikke den tilfører nok fuktighet, minner meg mer om en leiremaske egentlig

- soothing protection spray - unødvendig

Men ultracalming cleanser, special cleansing gel, intensive moisture balance og skin smoothing cream er mine absolutte favoritter når det kommer til rens og fuktighetskrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...