Gå til innhold

Er det greit å kjøpe skateboard over 30?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har veldig lyst til til å kjøpe meg et skateboard eller kanskje helst longboard, men jeg har ikke hatt det før og jeg er over 30! Tenkte å bruke det til og fra butikken og noen venner jeg har i nærheten. Blir det teit? Er ganske ung til sinns men føler kanskje det blir seende litt dumt ut?? :fnise:  hva synes dere?

Anonymkode: 776a2...f5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bryr deg om hva andre mener er du for gammel.

Anonymkode: ec226...e8e

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du bryr deg om hva andre mener er du for gammel.

Synes sånne kommentarer er så tåpelige. Si heller hva du mener om saken. Jeg kommer sikkert til å kjøpe meg et uansett hva folk her svarer.

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert mange som vil se rart på deg. Så da spørs det hva som betyr mest for deg; å aldri skille deg ut/ se rar ut eller gjøre ting i løpet av livet som er gøy og som vil gi deg noe å huske tilbake på

Anonymkode: ec2a9...cb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes sånne kommentarer er så tåpelige. Si heller hva du mener om saken. Jeg kommer sikkert til å kjøpe meg et uansett hva folk her svarer.

DET ER JO HVA JEG MENER OM SAKEN. Herregud.

Skrevet

Jeg synes ikke det er teit i det hele tatt! Skulle gjerne likt å kunne stå på skateboard og hatt et selv haha. Tror nok ingen som ser deg tenker mye over det eller synes det ser dumt ut, er nok bare noe man tenker selv. Jeg synes det er kult iallefall!:)

Skrevet

Så lenge du mestrer å bruke det, hvorfor ikke..?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er teit. Om det skal hindre deg får du jo bestemme selv. Det er jo ikke noe galt i det, men du vil jo få en del blikk. Du blir nok uansett ikke ukas snakkis. 

Anonymkode: 48d91...26d

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Har veldig lyst til til å kjøpe meg et skateboard eller kanskje helst longboard, men jeg har ikke hatt det før og jeg er over 30! Tenkte å bruke det til og fra butikken og noen venner jeg har i nærheten. Blir det teit? Er ganske ung til sinns men føler kanskje det blir seende litt dumt ut?? :fnise:  hva synes dere?

Har du lyst har du lov

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Syns ikke det er teit i det hele tatt. Har du lyst, så kjør på og drit i hva andre måtte mene. :) Det jeg derimot syns er teit er at så mange tror de er for gamle for "alt" bare fordi de har passert en viss alder. Livet er ikke over selv om man har passert de "magiske" 30. Og tar du på deg saggebukser, skatesko og capsen bak-frem går du sikkert for å være 18. :P 

Skrevet

Den eneste grunnen til at skating blir sett på som en "ung" sport er fordi det er en relativt ny greie (var forbudt i Norge frem til 1989 tror jeg). Dette er nok en holdning som kommer til å snu seg etter hvert som de første store generasjonene av skatere i Norge blir eldre. :) 

Selv er jeg 27 år og skater mye sammen med folk som er  opp til 5 år eldre enn meg og da snakker jeg mest tricksing. Longboard ol. er nesten enda mer vanlig blant eldre skatere. 

Så ja, noen ser nok kanskje rart på deg, rett og slett fordi det hittil ikke har vært så vanlig, men hvem bryr seg? Det er morsomt, det er sporty og til og med praktisk, så det finnes ingen fornuftige grunner til å la være. Kos deg masse!

Skrevet

Nei det er ikke teit :) 
Du kan jo alltids skjule deg bak med "Har fått bedre balanse..."  ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...