Nilma Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 Så har presenile Nilma igjen glemt å avbestille en bokklubbok , denne gangen "Doppler" av Erlend Loe. Så er spørsmålet, skal jeg sende den tilbake, eller bestemme meg for at det ikke er verdt bryet og returportoen? Nå må det tilføyes at jeg ikke er noen Loe-fan; "Naiv. Super." er noe av det mest oppskrytte jeg har lest (men ut fra en del omtaler synes jeg faktisk "Doppler" høres litt interessant ut). Er det noen som har lest den og kan komme med en anbefaling / fraråding?
Grooo Skrevet 11. november 2004 #2 Skrevet 11. november 2004 Jeg har lest så mange steder at det er en supermorsom bok, men jeg vet ikke helt... Har ikke lest den ennå selv, men var på bokbadet når Loe pratet om den og ble nok ikke overbevist nei. Har hatt den hjemme og bladde litt i den, leste de to-tre første sidene og klarte ikke å bli overbevist da heller. Så jeg hadde sendt den tilbake. Blir spennende å se hva de som har lest den sier!
Linsi Skrevet 11. november 2004 #3 Skrevet 11. november 2004 Jeg synes den var kjempemorsom :-) Men du bør kanskje like skrivestilen hans for å like boka tror jeg.
Gjest Primula Skrevet 11. november 2004 #4 Skrevet 11. november 2004 Jeg likte den kjempegodt! Den er veldig morosm, men har også litt alvor i seg. Storyen i seg selv er jo ganske absurd. Liker også de andre bøkene av Loe, men dette er kanskje den beste synes jeg. Men det er jo en spesiell humor da..så jeg vet ikke helt hva jeg vil anbefale deg.
Grooo Skrevet 11. november 2004 #5 Skrevet 11. november 2004 Jeg liker de andre bøkene til Loe, så da mener dere at jeg antagelig liker denne også? Får vel gi den en sjanse til da, prøve å komme litt lengre enn side tre denne gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå