Gå til innhold

Hvorfor poster dere anonymt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker kun AB om jeg skriver noe som gjør at jeg kan bli gjenkjent, har selv gjenkjent enkelte brukere her inne fra det de har skrevet.

Skrevet
5 minutter siden, Strikkesokken skrev:

Mulig, men det gjør fortsatt vondere å få det slengt i trynet med brukernavn :ler:

Forstår det. Personlig blåser jeg i hva anonyme brukere på KG skulle mene om Gothminister. Jeg er ikke her for å være populær, jeg er her for og diskutere.

• Liker 3
Gjest Carrie_
Skrevet

Fordi jeg ikke vil fremstå som en idiot med mitt nick! :fnise:

Skrevet
11 minutter siden, Gothminister skrev:

Men er ikke litt av vitsen på et slikt forum og diskutere og komme med sine meninger, selv om de er kontroversielle? Har selv blitt forfulgt her, trusler på PM osv. Men det er jo litt av leken. Vi er jo uansett anonyme brukere, ingen vet hvem jeg virkelig er. Debatter blir lettere om vi «kjenner» hverandre gjennom brukernavna. Vi vet hva brukeren står for og på den måten blir det mindre konflikter. Med AB funksjonen er det umulig og holde oversikt.

Jeg er på en måte enig, men takler ikke hetsen og syns ikke det er litt av leken å bli truet. Noen er rett og slett for j*vlige her til at jeg orker å poste om alt med brukernavn. Jeg trenger ikke ustabile mennesker som forfølger profilen min.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger ikke vite hva en bruker står for når jeg leser et argument i en debatt. Jeg skjønner virkelig ikke hva du mener.

Anonymkode: f5c68...b7d

Jeg er enig. Det viktige er jo hva som tilføres i den faktiske debatten. 

Anonymkode: e77a4...c9c

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Carrie_ skrev:

Fordi jeg ikke vil fremstå som en idiot med mitt nick! :fnise:

Hehe, det er også en god grunn, sier meg enig i den :)

Skrevet
5 minutter siden, Hapi skrev:

Jeg er på en måte enig, men takler ikke hetsen og syns ikke det er litt av leken å bli truet. Noen er rett og slett for j*vlige her til at jeg orker å poste om alt med brukernavn. Jeg trenger ikke ustabile mennesker som forfølger profilen min.

Og ja mange tullinger her på KG som truer og koser seg med hets. Tar jeg ikke feil har vi den glede av en i denne tråden nå. Selvsagt som AB. For der er problemet med AB funksjonen. Noe vi ikke hadde hatt i så stor grad om alle skrev under sitt brukernavn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Gothminister skrev:

Og ja mange tullinger her på KG som truer og koser seg med hets. Tar jeg ikke feil har vi den glede av en i denne tråden nå. Selvsagt som AB. For der er problemet med AB funksjonen. Noe vi ikke hadde hatt i så stor grad om alle skrev under sitt brukernavn.

Å være uenig i utsagnene dine er ikke det samme som "å true og kose seg med hets". 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Gothminister skrev:

Hvem sikter du til? Jeg har ikke sett noen som oppfører seg slik du beskriver.

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Å være uenig i utsagnene dine er ikke det samme som "å true og kose seg med hets". 

Har noen påstått det? Tror du bør ta på deg brillen på en sein kveld.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem sikter du til? Jeg har ikke sett noen som oppfører seg slik du beskriver.

Det kan bli en annen debatt.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Gothminister skrev:

Har noen påstått det? Tror du bør ta på deg brillen på en sein kveld.

Du skriver:

7 minutter siden, Gothminister skrev:

Så hvem er det du nå sikter til? Eller har du bare lyst til å være ekkel mot AB-brukere?  

• Liker 3
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Du skriver:

Så hvem er det du nå sikter til? Eller har du bare lyst til å være ekkel mot AB-brukere?  

Hvorfor tror du det hjelper og masse om dette, tror du at du får noe svar? Jeg skrev det jeg observerer og det får du bare forholde deg til min venn.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor poster du anonymt? Hvorfor har du ikke navn og bilde her? 

Anonymkode: 96605...afa

AnonymBruker
Skrevet

I starten var jeg veldig opptatt å ha ett brukernavn, og vise folk at jeg står for mine meninger. Jeg var ganske åpen om hvem jeg var, hvor jeg var fra og delte ganske mye om mitt liv. Nå føler jeg meg ferdig med det, og finner det befriende å ikke ha noe knyttet til min bruker. Jeg sier mitt og diskusjonen ender der for min del. Ingen som sender meg meldinger eller harselerer meg i andre tråder fordi vi ikke var enige.

Anonymkode: 88175...a25

• Liker 2
Skrevet

Poster sjeldent anonymt. I så fall er det når jeg har et veldig dumt eller flaut spørsmål.. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Svaret kommer klart fram ved å lese tråden her.  Noen velger anonym når de føler at problemstillingen de legger fram kan bli gjenkjent, og det forstår og aksepterer jeg.  Andre er feige intrigemakere, som samler opplysninger om den som bruker nick, og konfronterer ved enhver debatt.  Hva hensikten er, vet jeg ikke. 

Jeg har aldri skrevet anonymt, og ikke komme jeg til å gjøre det heller.  Jeg står for mine meninger, og privat passer jeg meg for å være, at jeg ikke kan gjenkjennes IRL. 

• Liker 2
Skrevet

Gjør det kun i veldig få tilfeller. Har vel kanskje postet som anonym maks 10 ggr.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Zienna skrev:

Andre er feige intrigemakere, som samler opplysninger om den som bruker nick, og konfronterer ved enhver debatt. 

Det er jo bare latterlig med folk som later som om de er ditten eller datten i internettfora.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...