Gå til innhold

OS står ikke til utbetaling :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som ikke har den til utbetaling enda?

Anonymkode: c5b4c...140

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

OS?

Overgangsstønad

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som ikke har den til utbetaling enda?

Det skal komme den 20. for august. 

Anonymkode: 9dd69...ef7

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg mottok overgangsstønad ifbm utdanning for 14 år siden kom OS alltid den 20. Et kjapt søk på "nav utbetalingsdatoer 2016" bekreftet at det fortsatt stemmer. Det er 11 dager til. 

Anonymkode: 5c291...aef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet når den kommer! Den står bare ikke til utbetaling enda. Og spørsmålet var: Er det flere som ikke har det i kommende utbetalinger enda?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet når den kommer! Den står bare ikke til utbetaling enda. Og spørsmålet var: Er det flere som ikke har det i kommende utbetalinger enda?

Så hva problemet? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva problemet? 

Den står ikke i kommende utbetaling mer. Er de så vanskelig å forstår?! Jeg lurer på om det er flere som fortsett ikke har den i kommende utbetalinger, eller om det bare er meg!

Skrevet

Da jeg mottok ytelser fra nav  (foreldrepenger, sylepenger), stod det gjerne ikke til utbetaling før pengene hadde kommet på konto. Mottok siste foreldrepenge-utbetaling i juni, så det er ikke Så lenge siden. 

Skrevet

Den pleier ikke å komme til utbetaling før 13-14 :) I dag er det den 9, altså alt for tidlig, la være å sjekke noen dager, hadde du mistet stønaden din hadde du fått beskjed :) 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den står ikke i kommende utbetaling mer. Er de så vanskelig å forstår?! Jeg lurer på om det er flere som fortsett ikke har den i kommende utbetalinger, eller om det bare er meg!

Ja. Tenk deg at du legger en regning til betaling med forfallsdato i dag. Når tror du mottakeren har pengene på konto? Siden oppdateres etter systemene, du er alt for tidlig ute til å bli så paranoid. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Tenk deg at du legger en regning til betaling med forfallsdato i dag. Når tror du mottakeren har pengene på konto? Siden oppdateres etter systemene, du er alt for tidlig ute til å bli så paranoid. 

I moregn, tar ca en dag før de går inn på andre sin konto. Men jeg vil ha svar på mitt spørsmål: Dere med overgangsstønad har dere den til utbetaling?

Skrevet

Hos meg står os på mine sider idag plutselig, hvorfor gjør den det? Er jo ikke før i neste uke en gang.... Forstår meg ikke på nav.

Anonymkode: 92ecf...fd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...