Carmen_ Skrevet 11. november 2004 #1 Del Skrevet 11. november 2004 så står det en link til "conditioners". Der har de bla noe som heter DERMALOGICA GENTLE CREAM EXFOLIANT. Men hva er det? De produktene som er under den linken virker som ansiktsmasker... Kan noen fortelle meg hva dette er? Har jeg rett? de har jo allerede en link til ansiktsmasker der så jeg blir forvirra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 11. november 2004 #2 Del Skrevet 11. november 2004 Det er en slags peeling i maskeform, som virker blant annet ved hjelp av fruktsyrer. Jeg har prøvd den, men jeg synes den sved kraftig på huden (men kanskje det rett og slett ble overdose av fruktsyrer, siden jeg bruker et fruktsyreprodukt hver dag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 11. november 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 11. november 2004 Det er en slags peeling i maskeform' date=' som virker blant annet ved hjelp av fruktsyrer. Jeg har prøvd den, men jeg synes den sved kraftig på huden (men kanskje det rett og slett ble overdose av fruktsyrer, siden jeg bruker et fruktsyreprodukt hver dag).[/quote'] Okey! Da er jeg med vet du Men man burde ikke "tukle" med fruktsyrer så lenge man ikke har vært hos hudpleier? Ikke sant? Mener å ha lest at du har skrevet det før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 11. november 2004 #4 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg tror ikke det er så veldig lurt, i hvertfall ikke sterkere produkter som MD Formulations. En slik maske vaskes jo av, og kan ikke gjøre såååå mye galt, annet enn å svi infernalsk. Hvis du har for eksempel eksemhud, ville jeg holde meg langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 11. november 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg tror ikke det er så veldig lurt' date=' i hvertfall ikke sterkere produkter som MD Formulations. En slik maske vaskes jo av, og kan ikke gjøre såååå mye galt, annet enn å svi infernalsk. Hvis du har for eksempel eksemhud, ville jeg holde meg langt unna.[/quote'] Tror jeg holder meg unna...for sikkerhets skyld. Ble bare litt nysgjerrig på produktene. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 11. november 2004 #6 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg bruker den omtalte kremen i dette øyeblikk,og den svir ikke på meg. Jeg synes den er skikkelig god! Min hudtype er normal m/litt kviser. Får virkleig renset opp huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marihøne76 Skrevet 12. november 2004 #7 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg bruker den omtalte kremen i dette øyeblikk' date='og den svir ikke på meg. Jeg synes den er skikkelig god! Min hudtype er normal m/litt kviser. Får virkleig renset opp huden.[/quote'] Ja! jeg også synes den er KANONGOD! Tror faktisk at de har mitt sitat / review på LF, for jeg var så begeistret at jeg skrev inn... Får babymyk og glatt hud av den, og føler også at jeg får skikkelig renset opp. Jeg har litt grovere hud som har en tendens til å bli litt tilstoppet - da er dette redningen for meg! Bruker den 1-2 ganger i uken og er strålende fornøyd. MEN jeg fikk min søster som er velsignet med tilnærmet perfekt hud (hurpe!!) til å prøve den, og hun synes at den var for sterk. Så den passer vel ikke for alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 12. november 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 12. november 2004 Hei dere som bruker denne maska. Hva slags hudtype har dere? Har selv grov og fet hud... lurer på om den kan være for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #9 Del Skrevet 12. november 2004 Hei dere som bruker denne maska. Hva slags hudtype har dere? Har selv grov og fet hud... lurer på om den kan være for meg også Jaaaaa! Det tror jeg. Jeg har grov, fet hud som også har en tendens til å bli tørr i overhuden (æsj!). Denne masken synes jeg er kjempeeffektiv uten å tørke ut... Blir ren og glatt! Og det liker vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå