kubein Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Hei! Jeg er i slutten av tyveårene. Driver aktivt innen en idrett, det samme gjør også min far, så vi reiser sammen rundt på forskjellige stevner. Sesongen er over for i år, og den starter ikke på nytt før april neste år. I slutten av denne sesongen fikk jeg god kontakt med en som jeg ikke har snakket noe særlig med tidligere. Men har tittet litt på i smug... Vi snakket en del på det siste stevnet, og han snakket mye med min far. Faren hans er også med på stevnene. Han tuller og er veldig blid, og smiler masse og sender en del blikk. Det var på blikkene og smilene at jeg merket at han muligens var litt interessert. Når vi reiser hjem fra siste stevnet går det kanskje 15 minutter før han sender meg en venneforespørsel på facebook. Jeg godtar selvsagt denne. På samme kvelden sender han over noen bilder som han tok av meg under premieutdelinga når jeg var oppe på pallen. Dagen etter får jeg også melding og han lurer på om alt er bra med meg osv. Vi har hatt kontakt ukentlig i snart 2 mnd. Men det har liksom ikke skjedd noe mer.. Ut ifra det jeg har funnet ut ved å se på facebooken hans virker det som om han har vært singel en stund. Vi har byttet på å sende melding "først", så kontakten har vært omtrent 50-50. Men jeg forstår ikke alt, for noen ganger når jeg har sendt melding først og spurt hvordan det går, og om han har hatt en fin dag osv, så har han ikke svart.. Da har det kanskje gått 3-4 dager, og så har han sendt en ny melding til meg for å spørre hvordan det er med meg... I mine øyne virker det litt rart, og jeg føler at det er et tegn på at han ikke er så veldig interessert allikevel..? Forrige uke så sendte han melding og lurte på om jeg skulle på et stevne, som egentlig er litt annerledes enn det vi bruker å delta på. Men det fristet, så jeg sa ja. Så da møttes vi der, og fikk pratet. Han virket interessert, og han snakket fortsatt veldig godt og fint med både min mor og far. Virker som om han vil gjøre et godt inntrykk. Vi bor ca 1-1,5 time unna hverandre. Han har en jobb som gjør at han pendler, han er borte 12 dager og er hjemme 16. Vi hadde ferie delvis samtidig, jeg 3 uker og han 5. De 3 ukene jeg hadde ferie hadde jeg program og var en del ute og reiste. Men jeg hadde trodd at vi skulle møtes i løpet av de siste 2 ukene av hans ferie... Han har ikke vært ute og reist, men har nok hjulpet litt til hjemme hos en kammerat, da han er handy. Jeg visste at han skulle reise for en ny runde på arbeid i går, og spurte han på fredag om vi skulle finne på noe før han dro. Da svarte han med engang, og sa at det hadde vært hyggelig, men at det ikke passet, da han ikke var hjemme før sent lørdag kveld, og skulle opp og videre til sin bror før han skulle reise videre til jobben sin. Jeg gjorde da som han, og svarte sent på den meldingen, sa at vi kunne finne på noe når han kom tilbake. Han svarte da at han syntes vi burde få til noe fremover og at vi måtte holde kontakten (?!).... Er det bare jeg som overtolker at han er interessert? Føler at han virker interessert... Men allikevel så er det mye som jeg føler at spriker andre veien... Det med at han ikke alltid svarer på meldingene, og at han ikke har funnet tid til å møtes eller tatt annet initiativ. Er det fordi han ikke er vant med dating/damer at han ikke helt vet hva han skal si eller gjøre, eller er han rett og slett ikke interessert? Hvis vi skulle komme oss på en date når han kommer tilbake fra jobb, hva anbefaler dere å finne på? Der jeg bor er det ganske øde, så det er ikke mulig å gå ut for å ta en kaffe osv. Skal vi møtes i det offentlige, eller er det mest normalt med en hjemmehos-date i og med at vi har møttes og snakket litt sammen før? Ble et langt og kluddrete innlegg.. Men ja... håper på noen råd fra dere...
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Han vil helt klart ha styringen selv. Han skuffer deg med å ikke svare, for så å glede deg med å ta kontakt selv når det passer han. Det passer ikke å møtes når du foreslår, men han forventer at du skal møte opp når han foreslår. Har holdt på med en sånn selv det siste året. Tidenes player som vet akkurat hvordan man holder på interessen til flere jenter samtidig. Utrolig slitsomt å forholde seg til. Kom deg så langt unna som mulig før du får følelser og hekt!! Anonymkode: 19849...edb
kubein Skrevet 8. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Han vil helt klart ha styringen selv. Han skuffer deg med å ikke svare, for så å glede deg med å ta kontakt selv når det passer han. Det passer ikke å møtes når du foreslår, men han forventer at du skal møte opp når han foreslår. Har holdt på med en sånn selv det siste året. Tidenes player som vet akkurat hvordan man holder på interessen til flere jenter samtidig. Utrolig slitsomt å forholde seg til. Kom deg så langt unna som mulig før du får følelser og hekt!! Anonymkode: 19849...edb Ja, jeg kjenner til typen du skisserer... Men jeg har ikke følelsen av at han er en player, magefølelsen sier ikke det. Men for all del, den stemmer ikke alltid... At det ikke passet å møtes når jeg forslo i helga var greit nok, grunnen var legitim.. Men føler at jeg har lagt ballen over til han, slik at han bør ta initiativ til at vi møtes når han kommer tilbake fra denne runden på jobben hans. Hvis ikke, så gidder jeg ikke vente på at det skal skje noe... Jeg er nok mer rask av meg, på kontakt osv. Liker at det er litt intensitet på det som skjer, ikke at man møtes til date 1 gang i mnd.. Da vil man bruke veeeeeeldig lang tid på å bli kjent....
Blue Sapphire Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 Du kan jo være litt direkte å skrive at han skal ta kontakt når han har tid/har lyst til å treffe deg. Det dere kan finne på å gjøre er å gå en liten tur og snakke sammen.
kubein Skrevet 16. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2016 Den 09.08.2016 at 16.33, Blue Sapphire skrev: Du kan jo være litt direkte å skrive at han skal ta kontakt når han har tid/har lyst til å treffe deg. Det dere kan finne på å gjøre er å gå en liten tur og snakke sammen. Når han sa at han ikke kunne møtes forrige gang, sa han at vi måtte få til en date. Da svarte jeg, at ja, vi må få til noe når du kommer hjem igjen. Han har nå vært på jobb i snart 14 dager, og kommer hjem til helgen, da skal han være hjemme i 16 dager, så da bør det være mulig å få til en date. Han har helt fri i disse dagene. Jeg har en kontorjobb som er fleksibel, så det er muligheter for å møtes både på ukedager og i helgene... spent på om han tar initiativ til et konkret møte.. han har sendt flere meldinger mens han har vært på jobb. Hørt hvordan det går med meg osv. Så det virker som om han har en interesse, men allikevel så er han ikke lett å forstå seg på..
kubein Skrevet 16. august 2016 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2016 Hvor lenge er det greit å skulle sende meldinger uten å få til en date? Tror han har vært singel i 4-5 år, så kan vel hende han er litt "treg" på dette. Ikke vet jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå