Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det varier nok litt.

Noen begynner første søndagen i advent, andre føler jeg begynner i oktober :ler::wink: , jeg pynter som regel lille juleaften og beholder pynten til 1 nyttårsdag

Skrevet

Pynter til advent fra 1. søndag i advent - julepynten kommer opp lillejulaften (eller et par dager før).

Skrevet

Siden jeg bare skal være med på trepynting, så blir det lille julaften. :wink: Men når jeg bodde hjemme hos hu mor, var det pynting første søndag i advent. Da var det frem med stjernene og lysestaker med lilla lys. Jo nærmere vi kom julaften, jo flere nisser dukket opp her og der etter jeg kom hjem fra skolen. :ler:

Skrevet

Adventsstake og julestjerne kommer fram 1. søndag i advent, ellers er det ingen pynt før lille julaften.

Skrevet

Lille julaften. Litt avhengig av hvor mange vi er, kanskje må vi negynne 22. desember for å bli ferdig i tide. Masse pynt ja... :ler:

Skrevet

Første søndag i advent kommer julestjerna opp i vinduet, og staken i vunduskarmen. Tar fram lilla duker og lilla lys. Da er det advent..

Rødt pynter jeg med først på lille julaften.

Skrevet

Lysene og det lilla kommer første advent. nissene og den ordentlige julepynten kommer lille julaften.

Skrevet

Jeg smeller opp all julepynten torsdag eller fredag før første søndag i advent. Dette da både jeg om min mann er student og drar hjem etter endt eksamer 17. desember. Så vi skal ha julestemning og kose oss masse hele desember.

Skrevet

:oops:

Første søndagen i advent begynner jeg så smått og pynte til jul.... Da får jeg jo glede av pynten myyye lengere. Koser meg i førjulstiden!!!

Skrevet

Det hele starter med adventspynt, hvor det deretter titter en nisse frem for hver dag det nærmer seg jul. Alt av duker og lignende kommer frem lillejulaften, som vi forøvrig avslutter med lutefisk med godt tilbehør. :sikle:

Vasker ut julen 20ende dag jul. Jul leeenge det! :tommelsmil:

Skrevet

Pynter til advent 1 søndag i advent (eller litt dagen før da)

Julepynten kommer opp lille julaften.

Ut går det når jeg er lei hele treet og føler jula er over og det er tidligere enn både 13 og 20 dag jul :)

Skrevet

Adventstaker og stjerner kommer fram 1.søndag i advent. Men det er ikke mere før lille julaften. Da inntar englene huset! I år forskyves opplegget en dag. Jentee skal til far på julaften, så vi tar en julaften på forskudd her 23.i stedenfor....

Skrevet

Adventsstjerne 1 søndag i advent,adventstake med lilla lys.Resten av Julepynten kommer frem lillejulaften.

Koldbruna :nisse:

Skrevet

1. søndag i advent starter jeg adventspyntinga. Setter etterhvert frem litt julepynt også, men den virkelige julepyntinga skjer ikke før lillejulaften..eller noen dager i forkant om vi skal til våre foreldre på julaften.

Skrevet

vi legger frem all pynten på 1. søndag i advent. Juletreet pynter vi noen få dager før julaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...