Gå til innhold

Han gir seg ikke....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eksen min. Mange år siden det ble slutt. Så tar han kontakt ut av det blå for å diskutere dameproblemer osv. Før svarte jeg. Men har sluttet med det for ett år siden, han maser fremdeles. Jeg svarer jo ikke, for alt han vet så er han blokkert (Mail) men han skriver likevel. Sist han skrev så dukket det "jeg elsker deg". Da ble jeg nesten dårlig. Man skal vist ikke få lov å gå videre. Tydeligvis. Han tar ikke kontakt på Facebook eller mobil, men kun på mail. Hvordan blokkerer jeg der?

Anonymkode: 1d6d3...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers fungerte det for meg å svare frekt over lengre tid. Tok 2 år men er kvitt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summesumbi

Du må bare si i klartekst at nå vil du bryte kontakten med han, og fortelle at han ikke skal oppsøke deg på mail fordi du er ferdig med den biten av livet ditt som han var en del av og ønske han lykke til videre. Enkelte tar ikke et hint, så da må du være avvisende og ikke unnvikende om du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Send mailen i søppelet. Eller skaff deg en ny mail og glem den andre.

Anonymkode: 8d7e6...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
49 minutter siden, summesumbi skrev:

Du må bare si i klartekst at nå vil du bryte kontakten med han, og fortelle at han ikke skal oppsøke deg på mail fordi du er ferdig med den biten av livet ditt som han var en del av og ønske han lykke til videre. Enkelte tar ikke et hint, så da må du være avvisende og ikke unnvikende om du skjønner.

Har sagt det så mange ganger. Han gir seg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har skaffet ny mail. Men tanken på at den gamle eksisterer er irriternde. går det an å deaktivere kontoen på outlook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summesumbi
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sagt det så mange ganger. Han gir seg ikke. 

Åh huff da! Kan ikke være noe hyggelig 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slutt å svare han. Slett uten å åpne. Hvis du absolutt må svare han, svar kort og frekt hele tiden.

Anonymkode: af35d...447

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...