AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Heihei. Jeg skal ha en eksamen på fredag. Og skal ta juvederm på torsdag. Aldri tatt dette før, så aner ikke hvordan leppene mine vil reagere. Lurer på om det er noen som har erfaring med dette? Får dessverre ikke flyttet datoen. Men, lurer på om det er noe jeg kan gjøre for at hevelsene blir minst mulige? Kanskje det funker å bruke et stort skjerf? Eller er det noen leppestift jeg kan bruke/sminke leppene for at de skal se mindre ut? Skal rett og slett bare gå til eksamenslokalet, ta eksamnen og så dra hjem. Men, litt kjedelig å måtte møte på folk, da skjønner de nok greia..:/ Vil helst holde dette hemmelig Hva er deres erfaring med dette? Hørt at juvederm visstnok skal hovne mindre opp en restyale Anonymkode: 0aa55...6ac
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 2 minutter siden, amativeReflection skrev: Kjøp en burka? Haha, morsomt. Ikke mobb andre religioner. Drittunge. Anonymkode: c97e0...3da 2
hironakamura Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, morsomt. Ikke mobb andre religioner. Drittunge. Anonymkode: c97e0...3da Ser ikke at det der var mobbing av religion..? TS: har tatt både restylane og juvederm tidligere. Hovnet mindre opp av juvederm, men jeg så fortsatt ut som en and de par første dagene. Det kan hjelpe å sminke over evt blåflekker, men ellers var et skjerf min beste venn de dagene! Leppene blir så stive når de er hovne så uansett hva du klarer å dekke over med sminke så vil det nok vises på hele måten du snakker på. Men- vil tro det er individuelt hvor mye man hovner opp, så det er lov å krysse fingrene for at det ikke blir så ille 😄 Lykke til! 1
MissAlba Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 Du blir hoven, men ikke alle får blåmerker. Tror ikke de som ikke kjenner deg legger merke til det. Du kan jo sminke leppene hudfarget kanskje? Ikke bruk FARGE på de i hvert fall. Lykke til med både behandlingen og eksamen
Carrot Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 isbiter eller en sånn liten frysepose som du legger på..
ajarRun Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, morsomt. Ikke mobb andre religioner. Drittunge. Anonymkode: c97e0...3da Jeg mobber ikke noen religion. Men dessverre er det slik i landet vårt at kun religiøse hodeplagg er akseptert til å dekke til ansiktet. Ikke-religiøse plagg er forbudt (ganske absurd). 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #8 Skrevet 8. august 2016 Jeg skal dessverre være på rom med folk fra klassen. Har allerede avbestilt behandlingen en gang. Tror faktisk dette er eneste mulighet på flere uker. Gahhhh :/ Vil bare ikke bli stemplet som hun som tar fillers.. Har dere noen flere tips? Anonymkode: 0aa55...6ac
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #9 Skrevet 8. august 2016 Ikke ta paracet, drikk kaffe eller røyk/snus 24 timer før eller etter (dette skal man ikke uansett) Fører til at man blør lettere, blåmerker og hovner opp lettere) Rett etter ta en zyrtec. Ikke tren eller gjør noe av det ovenfor etter. Ta et par isbiter i en pose og i et håndkle, og hold over leppene før du legger deg hvis du er veldig hoven, og ta en zyrtec før du legger deg. Det hjelper Ha på leppomade og bare sveip pudderbørsten fort over før du drar til eksamen (leppene kan føles tørre rett etter fylling, så greit å ha en god leppomade så du ikke sitter å har vondt når du skal skrive) Anonymkode: 5ac40...95b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #10 Skrevet 8. august 2016 Det kommer til å vise uansett hva du gjør. Hvis du ikke vil at klassekameratene dine skal se at du har tatt fillers må du utsette det eller la være å gå på eksamen. Beklager. Anonymkode: 4466d...4b4 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #11 Skrevet 8. august 2016 zyrtec rett etter behandling Anonymkode: b1bb6...696
asterix Skrevet 8. august 2016 #12 Skrevet 8. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ...Gahhhh :/ Vil bare ikke bli stemplet som hun som tar fillers.. Anonymkode: 0aa55...6ac Men du er jo hun som tar fillers. 14
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #13 Skrevet 8. august 2016 Medicalia har en krem som er helt vill på å motvirke/bearbeide blåmerker! Husker ikke hva den heter bare 🤔 Selges i forskjellige hudpleiesalonger. Anonymkode: a84e8...aad
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #14 Skrevet 8. august 2016 1 time siden, amativeReflection skrev: Jeg mobber ikke noen religion. Men dessverre er det slik i landet vårt at kun religiøse hodeplagg er akseptert til å dekke til ansiktet. Ikke-religiøse plagg er forbudt (ganske absurd). MÅ vi blande inn denne dritten i hver eneste tråd på dette forumet? SLUTT. Anonymkode: a84e8...aad 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #15 Skrevet 8. august 2016 Beklager, men jeg tror ikke noe på at du ikke får flyttet timen. Ta den første timen som de har ledig etter eksamen Anonymkode: fb19e...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #16 Skrevet 8. august 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal dessverre være på rom med folk fra klassen. Har allerede avbestilt behandlingen en gang. Tror faktisk dette er eneste mulighet på flere uker. Gahhhh :/ Vil bare ikke bli stemplet som hun som tar fillers.. Har dere noen flere tips? Anonymkode: 0aa55...6ac Hvorfor gjør du det i det hele tatt hvis du er så redd for at folk skal se det? Voks opp og stå for det du gjør i det minste... Anonymkode: db2ae...038 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #17 Skrevet 8. august 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, men jeg tror ikke noe på at du ikke får flyttet timen. Ta den første timen som de har ledig etter eksamen Anonymkode: fb19e...b6c Får jo selvfølgelig flyttet den. Men mtp på skole/fadderuke osv. så er det en stund til neste gang jeg har mulighet. Anonymkode: 0aa55...6ac
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #18 Skrevet 8. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får jo selvfølgelig flyttet den. Men mtp på skole/fadderuke osv. så er det en stund til neste gang jeg har mulighet. Anonymkode: 0aa55...6ac Ja, da får du rett og slett prioritere hva som er viktigst. Anonymkode: 5c134...5b7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #19 Skrevet 9. august 2016 TS, jeg har tatt Restylane og Juvederm noen ganger. Jeg ser HELT jævlig ut i ca. 2 dager etter behandlingen, før det går ned og ser kjempefint ut. Dette selv om jeg fyller på lite. Blåmerker fikk jeg første og andre gangen jeg gjorde det, men ikke de andre gangene. Jeg ville ventet til etter eksamen, om jeg var deg. Det vil bli lagt merke til. Anonymkode: 791ee...a4c 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #20 Skrevet 9. august 2016 Jeg ble ikke hoven. Bare litt på kvelden, men ikke sånn at noen la merke til det. Det er nok veldig individuelt hvordan man reagerer. Anonymkode: faf5c...208
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå