AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Del Skrevet 8. august 2016 Noen som har en privat epost-adresse fra frisurf.no her? Er dette en vanlig greie for private epost-adresser på samme måte som Yahoo.com eller Outlook.no? Er man nødt til å være Telenor-kunde, eller kan hvem som helst ha epost-adresse der? Anonymkode: a67bd...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icom Skrevet 8. august 2016 #2 Del Skrevet 8. august 2016 trodde frisurf.no fra telenor var utgått som epost adresse der jeg - så kan aldri tro du får deg en adresse der igjen. Ville vurdert outlook.com eller gmail.com om du ønsker deg en gratis og bra epost adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 8. august 2016 #3 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg har frisurf.no som er gjort om til online.no. Jeg var Telenor kunde på den tida frisurf ble opprettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #4 Del Skrevet 9. august 2016 Men jeg har lagt merke til at det finnes folk som skriver for eksempel navnet sitt etterfulgt av "krøllalfa frisurf.no" Så det kan virke som det finnes enkelte som benytter seg av "frisurf.no" fremdeles. Men kanskje dette er noen som opprettet en epost-adresse for lenge siden, og ikke har "omgjort" dette til for eksempel online.no eller andre ting. Anonymkode: a67bd...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 9. august 2016 #5 Del Skrevet 9. august 2016 Er nettopp dét det er serru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå