fuglekvitter__ Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 (endret) Hvordan hadde dere tolket det hvis noen dere ikke kjente sa: "Du skal aldri tro at du ikke er verdt noe altså - det må du ALDRI tro". Ta utgangspunkt i at du ikke kjenner personen. Hvordan ville dere tolket det? Endret 8. august 2016 av fuglekvinnen__
Gjest CKT Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, fuglekvinnen__ skrev: Hvordan hadde dere tolket det hvis noen dere ikke kjente sa: "Du skal aldri tro at du ikke er verdt noe altså - det må du ALDRI tro". Ta utgangspunkt i at du ikke kjenner personen. Hvordan ville dere tolket det? At noen prøver og gi deg litt selvtillit. Og gi en hjelpende hånd, til en mer lystbetont hverdag. For hverdager er det mer en nok av.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Jeg skulle ønske at du sa det til meg. Jeg føler meg totalt verdiløs, ingen kan være glad i en sånn som meg. Sånn tenker jeg, selv om jeg har en ektefelle som elsker meg og barn som forguder meg. Tenk det, å stille spørsmål ved et barns kjærlighet til en forelder. Rasjonelt sett vet jeg at jeg har verdi, men det lille barnet inni meg sier gang på gang at jeg ikke fortjener noen ting. Jeg er totalt verdiløs. Anonymkode: 89c2f...36a
Forundret.. Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 (endret) Som Svar til TS ; Craaaaazy... Så super alternativ person. Sende lys og glede osv.. Hadde blitt skeptisk på sekundet! Endret 8. august 2016 av Forundret.. Var redd det ville missforstått som er svar til person ovenfor. 2
Guarana Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 da ville jeg tolket det som at personen ser at jeg sliter med selvtilliten og selvverden.. eller saa ville jeg trodd at hun/han nettopp hadde kommet hjem fra alternativmessen og naa hadde begynnt aa se engler og gud. 1
fuglekvitter__ Skrevet 8. august 2016 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, Guarana skrev: da ville jeg tolket det som at personen ser at jeg sliter med selvtilliten og selvverden.. eller saa ville jeg trodd at hun/han nettopp hadde kommet hjem fra alternativmessen og naa hadde begynnt aa se engler og gud. Helt enig. Spesielt dette med selvtilliten. Mulig det er ment godt, men det virker litt mer som om en slik mening er mer ment til en selv egentlig.
fuglekvitter__ Skrevet 8. august 2016 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2016 5 minutter siden, Forundret.. skrev: Som Svar til TS ; Craaaaazy... Så super alternativ person. Sende lys og glede osv.. Hadde blitt skeptisk på sekundet! Ganske spesielt, ja.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. august 2016 #8 Skrevet 8. august 2016 Hadde tolket det som at personen selv hadde hatt det fælt og nå ønsket å lyse opp andres hverdag. Hadde blitt helt varm inne i meg og levd på det lenge
fuglekvitter__ Skrevet 8. august 2016 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2016 9 minutter siden, Evilposelos skrev: Hadde tolket det som at personen selv hadde hatt det fælt og nå ønsket å lyse opp andres hverdag. Hadde blitt helt varm inne i meg og levd på det lenge Mulig, men jeg tror ikke at jeg ikke er verdt noe. Skjønner ikke hvor personen har fått det i fra en gang. Er enig med de som mener dette er en sånn super alternativ person som vil spre lys og glede og kun ønsker det godt, men jeg opplever ikke meg selv og livet sånn i det hele tatt.
cherry blossomed. gone. Skrevet 8. august 2016 #10 Skrevet 8. august 2016 var jo en tråd om dette 2 dager siden og det er sånt gamle folk og foreldre og muligens venner sier når du har det litt vanskelig da for å muntre deg opp og sånn. har ikke så mye med hvem du er eller no. er bare ment godt fra personen. jeg har fått høre stikk motsatt i alle år, av VELDIG mange, så ville satt pris på heller at noen ønsker deg godt og sier du har verdi. hallo- det er jo positivt. prøv å høre 14 ganger daglig at du er stygg og verdiløs og ubrukelig og ikke bra nok, det har jeg fått høre fra ekstremt mange folk og det gjør noe med psyken det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå