Gå til innhold

Fetisj for stramme bukser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i midten av tjueårene plutselig utviklet en fetisj for stramme olabukser og nå etterhvert stramme hvite bukser. En del jenter ute som går i disse, men jeg prøver å holde meg for god for å se på, da det må oppfattes veldig merkelig for jenter der ute når menn står og glor etter dem.

Spørsmålet er hva som er best mulig utløp for disse fetisjene, sånn rent bortsett fra å ha en partner som er med på det.

Innspill?
M27

Anonymkode: 2bed5...c8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på bilder eller kle deg i stramme hvite bukser selv? :vetikke: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Se på bilder eller kle deg i stramme hvite bukser selv? :vetikke: 

Jeg finner veldig lite bilder av det. Føler å søke på "hvite bukser og white pants" gir dårlige resultater. Brukes noe annen terminologi?

AnonymBruker
Skrevet

Bruk slike bukser selv. Så går du i en slags metning. Skinnyjeans er inn på gutter nå. 

Anonymkode: 105e1...046

• Liker 2
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner veldig lite bilder av det. Føler å søke på "hvite bukser og white pants" gir dårlige resultater. Brukes noe annen terminologi?

Har du prøvd å søke på "white leggings"?

Jeg trodde jeg hadde skrevet jeggings, men hvorfor ikke prøve begge søkeordene. :ler: 

Endret av Cathrine88
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Åletrange jeans, er det deg?

Anonymkode: ebded...ba5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åletrange jeans, er det deg?

Anonymkode: ebded...ba5

Nope?

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Har du prøvd å søke på "white leggings"?

Jeg trodde jeg hadde skrevet jeggings, men hvorfor ikke prøve begge søkeordene. :ler: 

Finner ikke så mye på det, men takk for tipset :)

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har i midten av tjueårene plutselig utviklet en fetisj for stramme olabukser og nå etterhvert stramme hvite bukser. En del jenter ute som går i disse, men jeg prøver å holde meg for god for å se på, da det må oppfattes veldig merkelig for jenter der ute når menn står og glor etter dem.

Spørsmålet er hva som er best mulig utløp for disse fetisjene, sånn rent bortsett fra å ha en partner som er med på det.

Innspill?
M27

Jeg også, jeg både kler meg i skinny jeans som sitter helt stramme på meg og syns det er veldig tennende på andre skinny damer/menn. Liker selv både hvite, men alle andre farger funker super for meg hvis buksene er stramme helt til anklene.

Anonymkode: 16b63...8bb

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruk slike bukser selv. Så går du i en slags metning. Skinnyjeans er inn på gutter nå. 

Anonymkode: 105e1...046

Kult det på helt skinny gutter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Søk på "tight white jeans" og gå til bilder. Der kommer det mye :) 

Anonymkode: 268eb...fde

Gjest saratool
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Innspill?
M27

det er jo liksom moten å gå med stramme bukser. jeg går nesten bare i stramme bukser. jeg synes ikke det er veldig merkelig om menn står og glor. hvis de liker å se på meg så er jo det bra. hvorfor er det en fetisj liksom? hvordan fungerer det?

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, saratool skrev:

det er jo liksom moten å gå med stramme bukser. jeg går nesten bare i stramme bukser. jeg synes ikke det er veldig merkelig om menn står og glor. hvis de liker å se på meg så er jo det bra. hvorfor er det en fetisj liksom? hvordan fungerer det?

Det er sant, nesten alle jenter/ damer går i stramme jeans og mange skinny gutter også, blitt veldig mote for endel gutter nå. Stramme bukser er sexy på både jenter å skinny gutter. Det blir en fetish først når både gutter/ jenter blir opphisset å kåte, både av å gå i stramme bukser selv eller av synet av stramme bukser på andre mennesker. Og det er dem stramme buksene som gjør dem kåte å opphisset å ikke dem som går i buksene.  Og også når følelsen av det stramme jeans stoffet som strammer mot kroppen og mot beina gjør dem kåte, da er det en fetish. Skjønner forskjellen?

• Liker 1
Gjest saratool
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant, nesten alle jenter/ damer går i stramme jeans og mange skinny gutter også, blitt veldig mote for endel gutter nå. Stramme bukser er sexy på både jenter å skinny gutter. Det blir en fetish først når både gutter/ jenter blir opphisset å kåte, både av å gå i stramme bukser selv eller av synet av stramme bukser på andre mennesker. Og det er dem stramme buksene som gjør dem kåte å opphisset å ikke dem som går i buksene.  Og også når følelsen av det stramme jeans stoffet som strammer mot kroppen og mot beina gjør dem kåte, da er det en fetish. Skjønner forskjellen?

når jeg har på meg veldig trange bukser så kan jeg bli kåt om det strammer på de rette stedene. eller om de er sånn at jeg føler meg sexy fordi de er stram. jeg har en skinnbukse som er veldig stram. den har en søm som forsvinner opp i du vet hvor. den gjør meg kåt. men har jeg en fetisj for det om?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, saratool skrev:

når jeg har på meg veldig trange bukser så kan jeg bli kåt om det strammer på de rette stedene. eller om de er sånn at jeg føler meg sexy fordi de er stram. jeg har en skinnbukse som er veldig stram. den har en søm som forsvinner opp i du vet hvor. den gjør meg kåt. men har jeg en fetisj for det om?

Jeg tror mange har det sånn, både jenter å gutter. Veldig trange bukser klemmer å presser i skrittet og mot lår  å legger. I tillegg vil nok synet av helt stramme bukser gjøre at dem ser ekstra og blir kåte. Dette gjør nok endel kåte ja,  blir selv veldig kåt av den stramme følelsen dette gir. Enn trengrr ikke nødvendigvis ha en fetish av den grunn. Men det kan selvfølgelig være flere grader av fetish. Tror nok det å være direkte kåt på buksen å den stramme følelsen er det som gjør dette til en fetish.

Skrevet
Den Monday, August 08, 2016 at 20.55, AnonymBruker skrev:

Innspill?
M27

Er dette en fetish for å se andre i stramme bukser, eller har du fetish ved å gå i hvite stramme bukser selv også?

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Min store fetish er damer i trange jeans. Syntes det er mye finere med olabukse en shorts, kjole/skjørt

Anonymkode: b0c17...348

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet
On 6/5/2018 at 10:53 PM, AnonymBruker said:

Min store fetish er damer i trange jeans. Syntes det er mye finere med olabukse en shorts, kjole/skjørt

Helt enig

Skrevet

Godt å se at du er enig med deg selv Anonymkode: b0c17...348.

Anonymkode: 8389f...2ac

• Liker 5
Skrevet
På ‎09‎.‎08‎.‎2016 den 17.30, Gjest saratool skrev:

Veldig sexy med damer i pinetrange skinnbukser, Jeg har fetisj for damer i skinn.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...