Gjest skrua Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 Denne situasjonen er velkjent, men dog vanskelig.. Har truffet en mann på jobb. Jeg tror vi begge er på vei til å bli ordentlig forelsket i hverandre- men klarer ikke helt tyde signalene han gir meg.. Først så ber han meg med på ting, smiler og flørter.. Rett etterpå virker han som en helt normal person...(altså ikke noe i øynene ol. som tyder på int.) På en måte ønsker jeg at det skal skje noe mellom oss, på en annen måte ikke Jeg Vet det Ikke må skje noe Hadde vært veldig greit om jeg bare kunne forstå hva Han egentlig mener/vil.. Men i forhold til alle rundt oss, bør vi la dette ligge :oops:
Suzy Skrevet 11. november 2004 #2 Skrevet 11. november 2004 Så dere er gift begge to med andre ord? (slik tolker jeg det du skriver i alle fall) Ellers er den enkleste måten å finne ut hva han mener å faktisk spørre ham.
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #3 Skrevet 11. november 2004 Hvis dere begge to er gift - sier jeg som suzy
Gjest skrua Skrevet 11. november 2004 #4 Skrevet 11. november 2004 :o ingen av oss er gift! det er dessverre ikke det som er problemet... hadde det enda vært SÅ enkelt! Har mere med å gjøre sjef-arbeider greie... (litt sånn hotell Cæsar faktisk )
Tari Skrevet 11. november 2004 #5 Skrevet 11. november 2004 :o ingen av oss er gift! det er dessverre ikke det som er problemet... hadde det enda vært SÅ enkelt! Har mere med å gjøre sjef-arbeider greie... (litt sånn hotell Cæsar faktisk ) Gjør det noe da? Så lenge han ikke er nygift og venter barn Seriøst, dette har vel skjedd mange ganger før, og det er vel ingen lov mot å være sammen med sjefen så lenge man er klar på at jobb er jobb og fritid er fritid?
Gjest skrua Skrevet 11. november 2004 #6 Skrevet 11. november 2004 hva med alle de andre? arbeidsmiljø osv osv.. ??
Gjest dang Skrevet 11. november 2004 #7 Skrevet 11. november 2004 big mistake å bli sammen med en overordnet. Når det ryker så vet du hvem så får lide. Du får alle drittjobbene, han forteller dritt om deg til alle du jobber med og han blir sammen med den sexy sekretæren sin i stedet.
Gjest Tari ikke innlogget Skrevet 11. november 2004 #8 Skrevet 11. november 2004 big mistake å bli sammen med en overordnet. Når det ryker så vet du hvem så får lide. Du får alle drittjobbene, han forteller dritt om deg til alle du jobber med og han blir sammen med den sexy sekretæren sin i stedet. Nå må vi vel anta at sjefen, selv om han er sjef, er en oppegående person da..som klarer å takle dette på en normal måte, og at dette er IRL og ikke en episode av Hotel Cæsar (men, selvfølgelig, personer i maktposisjoner kan være merkelige!) selv har jeg "nesten" vært sammen en sjef...og det gikk veldig fint når det ble slutt assa.. :oops:
teraliten Skrevet 11. november 2004 #9 Skrevet 11. november 2004 Ellers er den enkleste måten å finne ut hva han mener å faktisk spørre ham. Må være litt ekkelt å spørre en overordnet "er du forelsket i meg?" ...... Men hva med å sende ham noen signaler, og se om han reagerer? Kan være han føler det samme som deg, og at han er like forvirret som du er? Jeg hadde en "liten greie" med min sjef, da vi begge var gift :oops: men jeg sluttet i den jobben, så det utviklet seg aldri til noe alvorlig.
Cata Skrevet 11. november 2004 #10 Skrevet 11. november 2004 Tror det er lurest å ligge unna - eller i det minste forsøke å ligge unna. Kan bli litt anstrengt forhold dersom det ikke blir til noe mellom dere, og enda mer anstrengt hvis det blir til noe og det så blir slutt. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå