Gå til innhold

Sex med yngre menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! jeg er en ung mann som er veldig opptatt av litt eldre kvinner. Selv er jeg 21 år og har veldig lyst på en eldre dame. Mitt spørsmål. Finnes det damer i alderen 26-45 som kunne tenke seg og ha hatt sex med en yngre mann. I så tilfelle, åssen komme i kontakt med en slik vakker og nydelig skapning?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke her hverfall- dette hørtes ut som en kontaktannonse.

og du - 26 år er vel ikke gammel vel :ler: :o

Skrevet

Prøv deg på Spray eller noe sånt du - og vær litt varsom med å omtale en 26 til 30-åring som "eldre" :ler:

Det kan fort bli blåveis og ikke sex på deg :wink:

Skrevet

:ler:

Du er åpenbart ikke fokusert på buns of steel, det er jo et godt tegn :ler:

Du er selvsagt klar over at en 30 åring som trener 3 ganger i uka, uansett ikke er like perfekt som en 21 åring?

Kunne godt tenkt meg lammekjøtt jeg, liker unge pene gutter. Kan lett bli litt fomling da. Men hvis du ikke er kjempesjenert så er det ikke noe problem.

"eldre kvinner", :hoho: Du er jo søt også...

Lykke til!

Skrevet

internett, spray/blink, må jo være grei arena for dette ;)

da finner du lett ut om noen vil ha lammekjøtt (og det er det mange damer som vil)

Skrevet

Spør Donnie. Tror han har greie på slikt? :ler:

Skrevet

Termer som "moden" og "erfaren" kvinne, gir deg iallefall mer napp, enn å kalle dem for "eldre" vil jeg tro...

Skrevet
Spør Donnie. Tror han har greie på slikt? :ler:

hehe :sjarmor: Han lurte på en kvinnes mening her tror jeg.. kanskje bedre at du svarer :wink:

Skrevet
Hei! jeg er en ung mann som er veldig opptatt av litt eldre kvinner. Selv er jeg 21 år og har veldig lyst på en eldre dame. Mitt spørsmål. Finnes det damer i alderen 26-45 som kunne tenke seg og ha hatt sex med en yngre mann. I så tilfelle' date=' åssen komme i kontakt med en slik vakker og nydelig skapning?[/quote']

Svar på spørsmål 1: Ja.

Svar på spørsmål 2: Vær deg selv.

Godt råd 1: Ikke omtal deg selv som "ung", og ikke omtal henne som "eldre".

Godt råd 2: Vær deg selv.

Alder er et tall, personlighet derimot -det er noe helt annet...! Sitat meg selv.

Lykke til!

;-)

Skrevet

hehe :sjarmor: Han lurte på en kvinnes mening her tror jeg.. kanskje bedre at du svarer :wink:

Insinuerer du at jeg er en eldre dame? :o

Når noen spør hvordan en erfaren kvinne på 29 skal lure til seg kjekke unge menn i alderen 18-21, da kan det hende jeg bør svare! :wink:

Skrevet

Når noen spør hvordan en erfaren kvinne på 29 skal lure til seg kjekke unge menn i alderen 18-21, da kan det hende jeg bør svare! :wink:

Jasså.. du utnytter meg altså :wink:

Skrevet

Jasså.. du utnytter meg altså :wink:

Har du noe imot det kanskje? :sjarmor:

Skrevet

Har du noe imot det kanskje? :sjarmor:

Absolutt ikke!! :sjarmor:

Skrevet

Absolutt ikke!! :sjarmor:

Fortsetter gjerne å utnytte deg, jeg! :sikle:

Skrevet

Er så enig!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...