AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Siden det er langt til nærmeste exuviance forhandler bestilte jeg et serum på nett , på blivakker. Kan jeg stole på at produktet er ekte? Anonymkode: dd6c9...a7e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Usikker. De har svirret mye rykter om falske varer i flere år. Anonymkode: 01c1f...b9f
OPIgirl Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 Ja, jeg har kjøpt Exuviance hos bli vakker. Ikke noe galt med det. At det har gått rykter om dårlige varer hos bli vakker, er nettopp det. Rykter. Jeg har handlet derfra I mange, mange år og har aldri mottatt noe som det ikke skulle være. Bli vakker har ufortjent dårlig rykte. Bare handle Exuviance derfra du. De er faktisk autorisert forhandler. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 Den Monday, August 08, 2016 at 18.55, AnonymBruker skrev: Siden det er langt til nærmeste exuviance forhandler bestilte jeg et serum på nett , på blivakker. Kan jeg stole på at produktet er ekte? Anonymkode: dd6c9...a7e Ikke flere tråder der store nettbutikker blir mistenkelig gjort for å ikke selge ekte produkter nå. De ville havnet på klagetoppen hos forbrukerrådet og på listen over svartelistede nettbutikker for årevissiden om de sleger falske produkte både Blush, Nordicfell, blivakker, fellunique og flere med. Anonymkode: 51050...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå